Gå til innhold

Stedbygde hyller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et "innhukk" i stuen vår, som er ca 220 m bredt og høyt under taket. Her ønsker vi oss stedbygde bokhyller (bibliotek). Noen som vet hva slikt koster og hvem man kontakter? en hvilken som helst snekker, eller?

mvh Beate

Anonymkode: f1028...df2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan dere enkelt fikse selv. Kjøp noen hobbyplater, hylleknekter og lister, mal alt hvitt, heng opp. Jeg vet ikke hva det koster, siden jeg bare var med på monteringen.

Anonymkode: 0f12b...6e9

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette kan dere enkelt fikse selv. Kjøp noen hobbyplater, hylleknekter og lister, mal alt hvitt, heng opp. Jeg vet ikke hva det koster, siden jeg bare var med på monteringen.

Anonymkode: 0f12b...6e9

Hvis TS hadde lyst på hyller av hylleknekter og hobbyplater hadde hun sikkert ikke spurt om stedbygde hyller. Resultatet blir ikke helt det samme, akkurat. 

Anonymkode: 7333a...75d

• Liker 2
Skrevet

Hei, TS her. Nei det er nok ikke hyller på hylleknekter og hobbyplater jeg ser for meg, men takk for innspill. Hatt en møbelsnekker på befaring i dag. Hyller fra bunn til topp med profiler oppe. Tror det blir bra. Takk for innspill til alle :)

TS

Skrevet

Jeg sitter og lurer på det samme selv, så setter pris på om du etterhvert som du får et pristilbud kan gjenfortelle det her og kan si litt om hva som ligger i det?

Anonymkode: ccdc5...989

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hei, TS her. Nei det er nok ikke hyller på hylleknekter og hobbyplater jeg ser for meg, men takk for innspill. Hatt en møbelsnekker på befaring i dag. Hyller fra bunn til topp med profiler oppe. Tror det blir bra. Takk for innspill til alle :)

TS

Fikk du prisanslag?

Skrevet

Det er noen år siden, og bibliotekveggen vår er 4 m lang og det er skråtak.  Vi ønsket oss stødige heltre hyller, som måtte tåle tyngden av bøker.  Hyllene skulle males i samme farge som veggen og gli naturlig inn i veggen.  

Møbelsnekkeren skulle ha 25.000 kr.  Da han forsto at vi syntes det ble dyrt, ga han oss et tips.  At vi kjøpte BBB-hyller på finn.no og malte dem selv.  BBB-hyllene har fin, avrundet hyllekant, sa han.  Hyllebredden er perfekt.  

Det kostet oss ikke mange kronene å kjøpe hyllene på finn.no.  Etter at vi hadde malt dem, satte møbelsnekkeren i gang.  Det ble så fint!  Og kostet oss 3.000 kr :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...