Gå til innhold

snakker om at alkohol er skadelig for samfunnet..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Inntak av B-vitaminer gjennom grumsete, brunt vann kan vel kanskje være noe av årsaken?

Gjest Madam Felle
Skrevet

Det ene er vel ikke verre enn det andre. Om folk dør av å være overvektig, eller på grunn av alkoholen, så er vel ikke det ene verre enn det andre.

Skadelig er begge deler, og dermed er det umulig å si at det ene er verre enn det andre. :wink:

Skrevet

Skadelig er begge deler, og dermed er det umulig å si at det ene er verre enn det andre. :wink:

men det er gøy å drikke alkohol.. :P

Gjest Valhalla
Skrevet

Så at en bedrift i Usa som først sparket røykere deretter sparket de feite. Helsefacismen brer om seg.

Skrevet
Og feit mat er godt. :sjarmor:

nja.. jeg personlig liker ikke noe form for godteri eller søplemat.. Er faktisk over et halvt år siden jeg spiste en bit sjokolade.

Gjest Catwoman
Skrevet
Det ene er vel ikke verre enn det andre. Om folk dør av å være overvektig, eller på grunn av alkoholen, så er vel ikke det ene verre enn det andre.

:Nikke:

Gjest Valhalla
Skrevet

Donnie, hvis bandet ditt blir kjent skal jeg ødelegge imaget ditt med å vise til denne siden :-)

Gjest Bellatrix
Skrevet

nja.. jeg personlig liker ikke noe form for godteri eller søplemat.. Er faktisk over et halvt år siden jeg spiste en bit sjokolade.

Jeg spiser egentlig ikke mye feit mat, jeg heller. Og ikke drikker jeg alkohol. Poenget mitt var bare at argumentet ditt om at alkohol er gøy er like dårlig som mitt om at feit mat er godt.

Er enig med Madam Felle, de kan ikke sammenlignes. At noe er skadelig gjør ikke at noe annet ikke er det.

Gjest Valhalla
Skrevet

Jeg tror feithet er et større problem og det vil bare vokse ettersom det ser ut til å bli stadig fler uten selvbeherskelse.

Skrevet
Donnie' date=' hvis bandet ditt blir kjent skal jeg ødelegge imaget ditt med å vise til denne siden :-)[/quote']

nøyaktig hvordan skal denne siden ødelegge imaget mitt?

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Jeg tror feithet er et større problem og det vil bare vokse ettersom det ser ut til å bli stadig fler uten selvbeherskelse.

Riktig at kosthold og vaner har en god del av skylda, men dette er også genetisk. Finnes mange tynne folk som kaster i seg hamburgere, cola og annen junk hver eneste dag.

Gjest Valhalla
Skrevet
Finnes mange tynne folk som kaster i seg hamburgere' date=' cola og annen junk hver eneste dag.[/quote']

Ja blant annet meg. Men hadde jeg hatt et feithetsproblem så skulle jeg nok klart å styre meg.

Gjest Valhalla
Skrevet
nøyaktig hvordan skal denne siden ødelegge imaget mitt?

Tenker på et tradisjonelt metal image hvor man skal fremstå som hard, også småpludrer man litt på et kvinneforum på fritiden.

Skrevet

Tenker på et tradisjonelt metal image hvor man skal fremstå som hard, også småpludrer man litt på et kvinneforum på fritiden.

itt'no galt i det

Skrevet
bare tuller jeg

Det skjønte jeg ikke i det heeeele tatt.. :P

Gjest Embla s
Skrevet

Riktig at kosthold og vaner har en god del av skylda, men dette er også genetisk. Finnes mange tynne folk som kaster i seg hamburgere, cola og annen junk hver eneste dag.

Ja, og det er ikke noe mindre helseskadelig for den gruppen en for de som er store utenpå. (altså: hjelper ikke å se tynn ut hvis man har åreforkalkning, mangelsykdommer etc..). Er med andre ord ikke bare de med "feithetsproblem" (som Valhalla så fint kaller det :wink: ) som burde passe på hva de spiser..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...