MorTil2 Skrevet 24. november 2017 #1 Del Skrevet 24. november 2017 Har fått pris fra utbygger på flislegging av balkong. Pr kvm tar utbygger kr 1138,-. Har søkt opp prisen på flisen hos forhandler som utbygger viser til, og flisene koster kr 549 pr kvm. Har aldri lagt fliser før, så vet ikke hva som er "innenfor" prismessig (tillegg til selve flisene). Tenker at arbeid, lim, fugemasse osv kommer i tillegg. Samtidig er jeg litt i stuss på om jeg skal engasjere utbygger til dette. Bygget skal være innflyttingsklart i desember, og vinter er vel neppe beste tiden for legging av fliser ute ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #2 Del Skrevet 25. november 2017 Prisen er fin den. Men å legge fliser ute på vinteren ville ikke jeg gjort ihvertall her jeg bor. Hvordan et temperatur og værforhold hos dere for tiden? Anonymkode: 2f438...a62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #3 Del Skrevet 25. november 2017 Det er ofte rekkefølgen som gjør om det ser bra ut eller ikke. Ofte legger man fliser først, så monterer man rekkverk o.l. Legges flisen i etterkant så blir det så som så. Bare til ettertanke Anonymkode: 43102...c67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå