Ms. Steele Skrevet 24. november 2017 #1 Del Skrevet 24. november 2017 Ving har noen rom med basseng rett utenfor terrassen. Bassenget deles riktignok med noen andre få leiligheter, men er helt skjermet fra de ordinære bassengene. Disse tilhører altså leilighetene. Det ser veldig flott ut med "eget" basseng rett utenfor terrassen, men er det verdt de ekstra pengene? Er det noen her som har forsøkt disse rommene med tilgang til delt basseng? Selve rommene ser jo flotte ut også, så det går nok på helheten når jeg spør her. Er snakk om såkalte Royal rom. Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #2 Del Skrevet 24. november 2017 Rensing av svømmebaseng i syden er et kapittel for seg selv. Hvor stort er bassenget? Og hvilket hotell snakker vi om? Anonymkode: 515f6...841 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 24. november 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 24. november 2017 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rensing av svømmebaseng i syden er et kapittel for seg selv. Hvor stort er bassenget? Og hvilket hotell snakker vi om? Anonymkode: 515f6...841 Vi trenger nok ikke være bekymret for rensing av basseng. Det er Sunwing Sandy Bay på Kypros. Jeg har vært der mange ganger og det er rent og pent der på alle måter og har aldri opplevd å bli syk av å bade der i de andre bassengene. Hvor stort dette bassenget er vet jeg ikke, men nå var spørsmålet rettet til de som har vært der og hva de evt kan si om opplevelsen. Endret 24. november 2017 av Ms. Steele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #4 Del Skrevet 24. november 2017 Jeg opplevde at barna uansett ville til bassengområdet så det ble lite brukt. Men greit å ha på ettermiddag før man skulle ut og spise. Bana lekte i bassenget mens vi voksne fikk slappe av litt på terassen. Men verdt pengene er noe annet 😂🤦♀️ Anonymkode: aa805...ab0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 24. november 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 24. november 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplevde at barna uansett ville til bassengområdet så det ble lite brukt. Men greit å ha på ettermiddag før man skulle ut og spise. Bana lekte i bassenget mens vi voksne fikk slappe av litt på terassen. Men verdt pengene er noe annet 😂🤦♀️ Anonymkode: aa805...ab0 Ja, vi kommer nok også til å være mye ved de andre bassengene og på stranda, men det ser så deilig ut å kunne velge "eget" basseng innimellom og da særlig på ettermiddagen som du sier. Terrassene ved de øvrige leilighetene syns jeg ikke noe særlig om, men akkurat disse med basseng ser så innbydende ut. Så er det jo deilig med disse Royal leilighetene da. Litt høyere standard enn mange av de loslitte andre leilighetene i hvert fall. Du mener at det kanskje ikke er verdt pengene ut fra hva jeg ser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 28. november 2017 #6 Del Skrevet 28. november 2017 Jeg syns det var verdt pengene. VI var på OBC på Gran Canaria i desember i fjor. Lå kun ved det andre bassenget på morgen, da det ikke var sol på vår terrasse. Men flyttet oss inn på vår terrasse så snart solen kom der. Jeg var litt bekymret i forkant for at andre ville la ungene sine bade hele døgnet og at det ville bli plagsomt at vi kanskje ville slappe av på terrassen vår om kvelden, mens naboens unger lekte og bråkte i bassenget rett foran oss. Men det skjedde ikke en eneste gang (VI reiste uten barn). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #7 Del Skrevet 28. november 2017 Vi har hatt delt privatbasseng i en gang, det skal vi definitivt prøve igjen. Deilig å kunne bade uten masse folk (og barn, siden vi dra uten barn den gangen) Anonymkode: abb75...015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå