Gå til innhold

Kom i skade for å lage en liten skrape

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min mor kom i skade for å lage en liten skrape i nabobilen da vinden tok døren hennes i dag på handletur. Resultatet var en knapt nok synlig ripe på ca en halv cm. Hun gikk ut av bilen, beklaget og spurte så om vedkommende ønsket penger for skaden, hva det evt ville komme på..damen i andre bilen var fly forbannet, sa at bilen var nylakkert og at det ikke handlet om det.  Hun påsto hun jobbet i politiet og truet med anmeldelse. Hun ønsket å ha dem med seg (foreldrene mine) og "ordne" det i øyeblikket. Hvor hun mente de skulle dra sa hun ikke, men hun fikk navn og adresse. Jeg synes det var en voldsom overreaksjon fra hennes side når folk legger seg flate og ønsker å ta ansvar. Andre som har opplevd lignende? Var av den oppfatning at politiet ikke brukte ressurser på slikt..

Anonymkode: 71550...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlighet, hun må ha hatt en ræva dag... Moren din gjorde jo helt riktig, ikke er det grunn for å være så oppfarende heller, ripa går jo ikke vekk av den grunn. Kjerringa ville sikkert ha dem med på verksted eller no for å få vurdert "skaden" med den gang. Tviler og på at hun jobber i politiet..

Så bilen nylakkert ut? En venninne av meg opplevde det samme og da sa de og at den var nylakkert men på verkstedet så de jo at det var årevis siden... :P T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skulle hun ha foreldrene dine med seg? Jeg hadde betalt for ripen, men også sendt inn en klage til vedkommendes overordnede (om det faktisk vise seg at hun jobber i politiet). En kan ikke bruke politimyndigheten sin på en slik måte. 

Anonymkode: d6750...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte selv ta kostnaden av en typisk "parkeringsbulk" i fremre hjulbue. Med utretting og lakkering kom det på ca kr 5000,-. Altså ingen vits i å ta det på forsikringen, ettersom egenandelen er kr 4000,-. Hadde vedkommende lagt igjen en lapp, ville jeg vært kjempeglad ! Så å bli sint når noen faktisk tar ansvar for skaden de har gjort, er bare helt utrolig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...