AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #1 Skrevet 24. november 2017 Jeg velger å poste det her fordi det sikkert ville sett ut som en klassisk trolletråd i seksualitetforumet. Så ikke ta spørsmålet så alt for seriøst. Men jeg lurer faktisk litt på de som har den livsstilen. De spiser eller drikker ikke noe som helst som kommer fra dyr eller animalsk opprinnelse, bruker ikke klær og andre produkter som innebærer dyrehold og lever utelukkende på vegetabilsk kost slik jeg har forstått det. Så hvordan er det da med veganere og svelging? Teknisk sett vil jo en "ladning" havne i samme kategori, siden det har animalsk opprinnelse. Lar de være pga. dette? Eller kan det være at de svelger oftere fordi det er en god animalsk proteinkilde som kan forebygge mangelsykdommer? Anonymkode: e8278...942 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #2 Skrevet 24. november 2017 Er vegetarianer og svelger ikke, men det er ikke av vegetariske grunner. Anonymkode: d0afb...fbd 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #3 Skrevet 24. november 2017 De fleste er vel veganere pga. Dyrevelferd. Et dyr kan ikke samtykke til å bli slaktet, brukt til melkeproduksjon etc. På noen meningsfull måte, mens en mann kan frivillig gå med på å få sæden sin svelget. Regner med at veganere svelger eller ikke på lik linje med alle andre. Man må suge sinnsykt mye pikk hvis det skal være en proteinkilde av noen betydning, da det er bare ca. 0,5g protein i en ladning. Mangel på protein er heller ikke et reelt problem med vegan eller vegetarkost, det er noe man egentlig bare ser ved alvorlig underernæring. Så nei, ser ikke for meg at noen sitter og halser nedpå litervis med sæd pga. Proteininnholdet. Anonymkode: e8542...51c
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #4 Skrevet 24. november 2017 Jeg tror Abid Raja er veggis. Han drikker råmelk fra okser. Anonymkode: ed2eb...d3d 7
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #5 Skrevet 24. november 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror Abid Raja er veggis. Han drikker råmelk fra okser. Anonymkode: ed2eb...d3d Anonymkode: d0afb...fbd
Djungelvrål Skrevet 24. november 2017 #6 Skrevet 24. november 2017 (endret) 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror Abid Raja er veggis. Han drikker råmelk fra okser. Anonymkode: ed2eb...d3d Vegetarianere drikker jo som kjent melk. Man det kommer ikke melk fra okser. Endret 24. november 2017 av Mystix 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #7 Skrevet 25. november 2017 Dette er jo litt sånn spørsmål fra mennesker som tenker veldig sort/ hvitt og ikke klarer tenke kontekst. Du kan jo forsøke svare på spørsmålet selv, TS. Hva tenker du er meningen med å være veganer? Ville den eller de grunnene du tenker deg frem til ha noe med sex å gjøre? Fin øvelse i å forsøke bli litt mer selvstendig og reflekterende tenker Anonymkode: be799...a0f 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #8 Skrevet 25. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det du svelger? I hvilken situasjon snakker vi om? Og hvor kommer det fra, det du svelger? Kan du forklare? Anonymkode: 1dafe...f5b Det er i denne tråden snakk om å svelge sæd i forbindelse med en blowjob. Sæd kommer da altså fra testiklene, via bistestikkelen, sædlederne og sædblæren og til slutt ut gjennom urinrøret, som da befinner seg i penis, i forbindelse med (som oftest) seksuelt klimaks. Håper dette var litt oppklarende Anonymkode: e8542...51c
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #9 Skrevet 26. november 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er i denne tråden snakk om å svelge sæd i forbindelse med en blowjob. Sæd kommer da altså fra testiklene, via bistestikkelen, sædlederne og sædblæren og til slutt ut gjennom urinrøret, som da befinner seg i penis, i forbindelse med (som oftest) seksuelt klimaks. Håper dette var litt oppklarende Anonymkode: e8542...51c Nei. Ikke alle "svelger". Mulig det kommer som en bombe på deg, men en relativt stor del av den kvinnelige befolkningen "svelger " ikke. Det har ingenting å gjøre med hvilken kostholdsfilosofi de tilhører. Anonymkode: 3d02d...178
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #10 Skrevet 26. november 2017 Jeg spiser kjøtt, men svelger ikke. Blir kvalm av sæd. Anonymkode: 08cb0...79b
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #11 Skrevet 26. november 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spiser kjøtt, men svelger ikke. Blir kvalm av sæd. Anonymkode: 08cb0...79b Det er jo så sunt. Anonymkode: 486a4...acc 1
Edie Skrevet 1. desember 2017 #12 Skrevet 1. desember 2017 Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Edie, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå