AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #1 Skrevet 24. november 2017 Ikke en tråd for å rakke ned på noen. Men liker menn flest kvinner som er stashet fra top til tå? Med sminke, leppestift, masse øyenskygge og sexy klær? Kler kvinner seg slik fordi de vil være fine for andre kvinner eller er det for å trekke menn? Jeg klarer ikke annet en så basic som mulig nesten så jeg føler meg litt maskulin. Anonymkode: aae77...17d
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #2 Skrevet 24. november 2017 For å trekke menn. Ingen kvinner syns det er digg å gå i høye sko, åletrange bukser som klemmer i livet og låra, topper som gjør at de må holde inn magen, anstrenge seg hele tiden for å gå og sitte rett i ryggen, smøre tusenvis av kjemikalier i ansiktet osv. Det er for å være pen for menn. Ja man føler seg pen selv også, men det er fortsatt fordi menn har presset det idealet på oss. Når jeg gikk i basic klær og klær jeg selv var komfortabel og uten sminke med så trodde menn at jeg var lesbisk, ikke akuratt gøy. Derfor har jeg følt meg presset til å pynte meg, og det vi nedlegger mye pynting i tror menn er et basic utseende så de som ikke går sånn blir sett på som enten maskuline eller rett og slett alvorlig syke (leukemi, kreft osv pga blekhet og "usynlige" vipper og bryn" uten sminke) Skjønnehetsidealet er gått altfor langt dessverre. Anonymkode: ee9a1...050
Honey Dew Skrevet 24. november 2017 #3 Skrevet 24. november 2017 Det er ikke bare klær å sminke som gjør at en er en diva. Det handler også om måten vedkommende fører seg på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå