AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #1 Skrevet 24. november 2017 Tips til gode, og ikke så dyre ferdigretter når man ikke orker å lage middag? Liker godt asiatisk mat, men de bruker ofte å være litt dyre, så mulig det blir en ferdigpizza hvis ikke folk har noen gode forslag Anonymkode: eeeb3...e23
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #2 Skrevet 24. november 2017 Findus sin tikka masala synes jeg er veldig god. Koster rundt 45 kroner. Anonymkode: c3b16...6e6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #4 Skrevet 24. november 2017 3 minutter siden, bobleplast_ skrev: Ris- eller byggrynsgrøt :-) Er ikke så glad i ferdiggrøt, men takk for forslaget 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Findus sin tikka masala synes jeg er veldig god. Koster rundt 45 kroner. Anonymkode: c3b16...6e6 Er det nok mat i det eller burde man ha ris til? Anonymkode: eeeb3...e23
Pringle Skrevet 24. november 2017 #5 Skrevet 24. november 2017 Jeg spiser av og til lasagne eller en Casa di Mama pizza (400 gram).
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #6 Skrevet 24. november 2017 Fjordland sine risretter er ganske rimelige. Anonymkode: 089f2...071
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #7 Skrevet 24. november 2017 Akkurat nå, Pringle skrev: Jeg spiser av og til lasagne eller en Casa di Mama pizza (400 gram). Ja, jeg også bruker å kjøpe sånn ferdigpizza når jeg ikke gidder, men tenkte jeg skulle prøve noe nytt i dag. Hvilken lasagne spiser du? Jeg har bare smakt den fra coop og den er ikke så veldig god. Anonymkode: eeeb3...e23
Pringle Skrevet 24. november 2017 #8 Skrevet 24. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg også bruker å kjøpe sånn ferdigpizza når jeg ikke gidder, men tenkte jeg skulle prøve noe nytt i dag. Hvilken lasagne spiser du? Jeg har bare smakt den fra coop og den er ikke så veldig god. Anonymkode: eeeb3...e23 Det blir enten Folkets eller Stabburets. Synes de er gode. Pleier å ha litt rå grønnsaker ved siden av, da.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #9 Skrevet 24. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke så glad i ferdiggrøt, men takk for forslaget Er det nok mat i det eller burde man ha ris til? Anonymkode: eeeb3...e23 Nok for meg iallefall. Er 500 gram tror jeg, og det er ris i den. Anonymkode: c3b16...6e6
applestories Skrevet 24. november 2017 #10 Skrevet 24. november 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke så glad i ferdiggrøt, men takk for forslaget Er det nok mat i det eller burde man ha ris til? Anonymkode: eeeb3...e23 Regner med det er denne det menes : https://www.findus.no/var-mat/ferdigretter/world-selection Findus har en del slike frossenretter, noen gode, andre ikke så gode.
Djungelvrål Skrevet 24. november 2017 #11 Skrevet 24. november 2017 Det hender jeg kjøper en boks spagetti a la capri når jeg ikke gidder å lage mat. Koster 34 kr. Jeg kjenner nesten ingen andre som liker det. 3
T-Rex Skrevet 24. november 2017 #12 Skrevet 24. november 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Tips til gode, og ikke så dyre ferdigretter når man ikke orker å lage middag? Liker godt asiatisk mat, men de bruker ofte å være litt dyre, så mulig det blir en ferdigpizza hvis ikke folk har noen gode forslag Anonymkode: eeeb3...e23 Du sulter ikke ihjel av en dag uten middag.
applestories Skrevet 24. november 2017 #13 Skrevet 24. november 2017 5 minutter siden, Mystix skrev: Det hender jeg kjøper en boks spagetti a la capri når jeg ikke gidder å lage mat. Koster 34 kr. Jeg kjenner nesten ingen andre som liker det. Maxboller! Spiser det kanskje hvert tredje år :D
Gjest Catalina Culès Skrevet 24. november 2017 #14 Skrevet 24. november 2017 Du finner nok noe i frysedisken..
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #15 Skrevet 24. november 2017 4 minutter siden, T-Rex skrev: Du sulter ikke ihjel av en dag uten middag. Nei, men det var ikke det jeg lurte på? Anonymkode: eeeb3...e23 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #16 Skrevet 24. november 2017 1 minutt siden, Calandria skrev: Du finner nok noe i frysedisken.. Er det så forbanna galt å ville ha anbefalinger fra folk da? Anonymkode: eeeb3...e23 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #17 Skrevet 24. november 2017 3 timer siden, T-Rex skrev: Du sulter ikke ihjel av en dag uten middag. 3 timer siden, Calandria skrev: Du finner nok noe i frysedisken.. Så konstruktive dere var da! TS: Om du liker indisk synes jeg Saritas er ganske godt. Om du gidder litt kokkelering finner du glass med saus og krydder i "tørrvarehylla", men da må du steke litt kjøtt og helle over saus, og gjerne koke ris ved siden av. Enkelt og godt. Om du vil kokkelere minst mulig har de ferdige retter med ris som varmes i mikroen. Disse står sammen med Fjordland, og er også ganske gode (i alle fall i forhold til hvor enkelt det er). Anonymkode: d7ff0...4c0
applestories Skrevet 24. november 2017 #18 Skrevet 24. november 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så konstruktive dere var da! TS: Om du liker indisk synes jeg Saritas er ganske godt. Om du gidder litt kokkelering finner du glass med saus og krydder i "tørrvarehylla", men da må du steke litt kjøtt og helle over saus, og gjerne koke ris ved siden av. Enkelt og godt. Om du vil kokkelere minst mulig har de ferdige retter med ris som varmes i mikroen. Disse står sammen med Fjordland, og er også ganske gode (i alle fall i forhold til hvor enkelt det er). Anonymkode: d7ff0...4c0 For et par måneder siden kom jeg over et supertilbud på kyllingfilet. Da jeg kom hjem så jeg på pakkene at de hadde vært frosset tidligere, og jeg kunne dermed ikke fryse dem igjen. Jeg pakket dem derfor i aluminiumsfolie og stekte dem i ovnen i 20 minutter, så gikk de i fryseren etterpå. Tenkte dette sikkert ikke var beste måte å gjøre det på, men jeg oppdaget fort at det var utrolig praktisk å ha ferdig stekt kyllingfilet i fryseren - det sparer mye tid (og søl) da de trenger bare litt oppvarming før de blandes med saus. Ekstraordinare kulinariske opplevelser blir det ikke av det, men det er praktisk når man kommer sent hjem og vil ha noe å spise raskt. Kjøper man Nan-brød trenger man heller ikke koke ris.
Lammelåret Skrevet 25. november 2017 #19 Skrevet 25. november 2017 Varme karbonader eller fiskekaker fra Meny. Toast. Suppe dersom du orker å røre litt og vaske opp gryta etterpå.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #20 Skrevet 25. november 2017 På 24.11.2017 den 14.36, AnonymBruker skrev: Tips til gode, og ikke så dyre ferdigretter når man ikke orker å lage middag? Liker godt asiatisk mat, men de bruker ofte å være litt dyre, så mulig det blir en ferdigpizza hvis ikke folk har noen gode forslag Anonymkode: eeeb3...e23 Last ned appen Toogoodtogo, og bruk den. Mye enklere å hente middag enn å lage middag. Samtidig sparer du dagens mat fra å bli søppel. Anonymkode: 2383c...d2e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå