AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #1 Skrevet 24. november 2017 Hei, Sitter å tenker over hva jeg skal kjøpe til svigerforeldrene til jul i år. De har alt de trenger, og er derfor ikke så lett å komme på noe. Er student å har ikke så mye penger å bruke, tenkte å bruke rundt 200 kr. Har tenkt på å kjøpe telysholder, 18pk telys med duft og en pakke servetter, men er ikke sikker enda. Har dere noen forslag til hva jeg kan gi i gave, som en liten oppmerksomhet? De spiser ikke så mye godteri ol, så konfekt går ikke. Hva skal dere gi? På forhånd takk for hjelpen! Anonymkode: 81f2f...b03 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #2 Skrevet 24. november 2017 Kan du ikke hive deg på gave fra samboeren din, da? Jeg har aldri noensinne kjøpt presang til svigers fra bare meg, det er alltid mannen som kjøper og skriver på meg på kortet også. Både ved bursdager og jul. Jeg ville ikke kjøpt telys og servietter. Ikke alle bruker telys, og servietter er en heller kjip presang. Da ville jeg heller kjøpt en blomst. Evt noe annet spiselig, som spekemat, en god pølse, kaffebønner, etc. Anonymkode: 21d21...e9e
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #3 Skrevet 24. november 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, Sitter å tenker over hva jeg skal kjøpe til svigerforeldrene til jul i år. De har alt de trenger, og er derfor ikke så lett å komme på noe. Er student å har ikke så mye penger å bruke, tenkte å bruke rundt 200 kr. Har tenkt på å kjøpe telysholder, 18pk telys med duft og en pakke servetter, men er ikke sikker enda. Har dere noen forslag til hva jeg kan gi i gave, som en liten oppmerksomhet? De spiser ikke så mye godteri ol, så konfekt går ikke. Hva skal dere gi? På forhånd takk for hjelpen! Anonymkode: 81f2f...b03 Hvordan folk har det hjemme burde gi et hint. Hvilke mat de bruker osv. Noen som er glad i å lage mat, ikke redd for nye ting? Krydderier, trøffelolje, vin Anonymkode: 5eec4...2de
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #4 Skrevet 24. november 2017 Her i huset fikser samboer gave til sine foreldre og familie, og jeg fikser for mine. Å så skriver vi navnet til hverandre på til/fra kortet. Enkelt, han veit bedre hva svigers trenger å jeg veit mer hva mamma har lyst på. Anonymkode: f467c...eed
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #5 Skrevet 24. november 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke hive deg på gave fra samboeren din, da? Jeg har aldri noensinne kjøpt presang til svigers fra bare meg, det er alltid mannen som kjøper og skriver på meg på kortet også. Både ved bursdager og jul. Jeg ville ikke kjøpt telys og servietter. Ikke alle bruker telys, og servietter er en heller kjip presang. Da ville jeg heller kjøpt en blomst. Evt noe annet spiselig, som spekemat, en god pølse, kaffebønner, etc. Anonymkode: 21d21...e9e Fenalår Anonymkode: 5eec4...2de
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #6 Skrevet 24. november 2017 Hei, Jeg bestemte meg for en sum jeg skullw kjøpe for til mine svigerforeldre (de er skilt). Til svigermor fant jeg et ullteppe på kampanje og til svigerfar ble det et fint skjerf + en Le Cruiset kaffekopp. Forhåpentligvis faller det i smak, hvis ikke kan det byttes 😊 Anonymkode: 61663...93b
Perle Skrevet 24. november 2017 #7 Skrevet 24. november 2017 Pleier å gi en flaske. De er voksne å trenger de noe så kjøper de selv. Gjør det samme til mineforeldre. Noe godt drikke eller ei spekeskinke eller en eske konfekt. Har også kjøpt gaveabonement på blad/avis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå