Gå til innhold

Har onepiece gått fra å være et hatet koseplagg, til noe du kan se på et julebord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle var jo så i mot onepiece før. Man ble jo skjelt ut hvis man viste seg offentlig med det. 
Men nå ser jeg at de selger det som et "pent" plagg hvis man skal pynte seg. Noe man nesten kan se på julebordet?

https://www.farfetch.com/no/shopping/women/clothing-1/items.aspx?category=136253

http://www.hm.com/no/products/ladies/jumpsuits

https://www.zalando.no/dameklaer-bukser-overaller-snekkerbukser/

Eller er det ikke like "Harry" lenger? Ser de også selger kondomdrakter som et "pent" antrekk. 
Blir crocks det neste man kan se på et julebord?

Anonymkode: 67438...51f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Onepice er jo et koseplagg, på lik linje med joggebuske. 

Det blir som å sammenligne jeans med joggebukser. 

Anonymkode: 57892...27a

Skrevet

Det der er buksedresser. Det har vært in mer eller mindre kontinuerlig siden 70-tallet. Du følger kanskje ikke så godt med? 

Anonymkode: cd434...456

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der er buksedresser. Det har vært in mer eller mindre kontinuerlig siden 70-tallet. Du følger kanskje ikke så godt med? 

Anonymkode: cd434...456

Ja, buksedresser har eksistert lenge. Det var vanlig i min barndom på 70-tallet. 

Skrevet

Buksedresser er ikke harry. Tvertimot. Onepieze er koseplagg og noe helt annet. Slike fra Cubus er sikkert greit nok hjemme på julaften for de mer laidback men ikke på julebord.

dfe0f860862d13611b86c6d6dbc9023e.jpg

Anonymkode: be646...2dc

Skrevet

Jeg har arvet en kjempetøff buksedress etter min mor, som hun hadde på 70-tallet. Så dette er ikke noe nytt, altså. Såkalte "jumpsuits" har vært veldig moderne de siste par åra.

Stor forskjell på en slik og en onepiece da :) like stor forskjell som joggebukse og dressbukse! 

Anonymkode: a5277...095

• Liker 1
Skrevet

Det du linker til er jo jumpsuits/buksedresser og har vel strengt tatt aldri vært harry. Jumpsuits/buksedresser kan ofte være mer elegant enn kjole. Onepiece er noe annet og er et hjemmeplagg/hytteplagg. 

Anonymkode: e4d18...487

• Liker 1
Skrevet

Du vil aldri se meg på et julebord i en onepiece! Ville sett ut som en teletubbie! Skrekk og gru! 😫 men en buksedress er noe helt annet. Kan ikke sammenlignes en gang! Ikke noe nytt plagg! Du er kanskje litt ung og ikke fått med deg at disse har vært på mote mange ganger. Var in på 70 tallet vet jeg. 

Anonymkode: f9e89...e50

Skrevet

Jeg vurderer selv min fars kjeledress fra Felleskjøpet da jeg har blitt for feit til finkjolene mine og dessuten fryser hele tiden. 

OnePiece blir imidlertid i drøyeste laget. 

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har arvet en kjempetøff buksedress etter min mor, som hun hadde på 70-tallet. Så dette er ikke noe nytt, altså. Såkalte "jumpsuits" har vært veldig moderne de siste par åra.

Stor forskjell på en slik og en onepiece da :) like stor forskjell som joggebukse og dressbukse! 

Anonymkode: a5277...095

Åh, kan du legge ut bilde av denne? :ninuskapus:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...