AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #1 Skrevet 24. november 2017 Jeg skal i julebord. Jeg skal ha på en svart kjole, svarte strømper, svarte sko og har en svart veske med litt detaljer i sølv. Har et enkelt "diamant" smykke, "diamant" øredobber og en spenne med "diamanter" til å ha i håret. Synes det virker så kjedelig, men har ikke råd til å kjøpe nye ting nå.. Men jeg kan kanskje høre om jeg kan låne noe av noen. Tips? Tenker å lakke neglene mine sølv/gråfarget. Eller vil det se bedre ut med noe farge, som røde negler? Men må jeg da også ha røde detaljer ellers? Er ikke så glad i mote eller bruke masse farger, men tenker at det kanskje blir litt stusselig i bare svart? Kjolen minner litt om Marilyn Monroe kjolen, om dere skjønner hva jeg mener. Anonymkode: 35bb7...167
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #2 Skrevet 24. november 2017 Hva med å kjøpe strømpebukse i en knæsj farge, f.eks. rødt eller gull? Det er billig, men endrer inntrykket fra sørgende gravfølge. Anonymkode: 78907...874 1
tirben Skrevet 25. november 2017 #3 Skrevet 25. november 2017 På 24.11.2017 den 13.25, AnonymBruker skrev: Jeg skal i julebord. Jeg skal ha på en svart kjole, svarte strømper, svarte sko og har en svart veske med litt detaljer i sølv. Har et enkelt "diamant" smykke, "diamant" øredobber og en spenne med "diamanter" til å ha i håret. Synes det virker så kjedelig, men har ikke råd til å kjøpe nye ting nå.. Men jeg kan kanskje høre om jeg kan låne noe av noen. Tips? Tenker å lakke neglene mine sølv/gråfarget. Eller vil det se bedre ut med noe farge, som røde negler? Men må jeg da også ha røde detaljer ellers? Er ikke så glad i mote eller bruke masse farger, men tenker at det kanskje blir litt stusselig i bare svart? Kjolen minner litt om Marilyn Monroe kjolen, om dere skjønner hva jeg mener. Anonymkode: 35bb7...167 Synes dette høres fint ut, jeg!! Flott sammen med tilbehøret ditt!!
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #4 Skrevet 25. november 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med å kjøpe strømpebukse i en knæsj farge, f.eks. rødt eller gull? Det er billig, men endrer inntrykket fra sørgende gravfølge. Anonymkode: 78907...874 Og se ut som en klovn???? Sikkert morsomt det! Anonymkode: 84a69...097
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå