Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2005 #1 Skrevet 29. januar 2005 Jeg har fått en ny venn og etterhvert har vi blitt noe mer, selv om det er ganske nytt. (Han er 35, jeg 33.) Problem: jeg er ikke fornøyd med meg selv når jeg ikke trener (det er kaldt ute og det finnes ikke treningsstudio her)..jeg veier 66kg (er 170) og synes både mage, livvidde og rumpe/lår er for stort.. :-x Men han jeg er sammen med sier at han synes det er greit og "synes ikke noe om de som er tynne modeller". Men kan jeg høre på ham og stole på at han mener det? Han er en ærlig person, men det kan jo være at han ikke vil såre meg også da....hvem tør vel å si at de godt kunne tenke seg jenta si et par kilo mindre..? Noen tips?
Gjest Bellatrix Skrevet 29. januar 2005 #2 Skrevet 29. januar 2005 Hør på han. Hvorfor skulle du ikke det?
Dru Skrevet 29. januar 2005 #3 Skrevet 29. januar 2005 Hør på han. Hvorfor skulle du ikke det? Signerer denne. Jeg har betydelig mer polstring enn deg, og jeg ser ingen grunn til å ikke tro på det en mann sier om meg.
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2005 #4 Skrevet 29. januar 2005 Ok...får vel tro det da, selv om det koster litt- faktisk. Det er jo kjipt når garderoben ikke passer så godt lengre...nesten alt begynner å bli for trangt. Skulle ønske jeg hadde masse energi og jerndisiplin til å trene ofte og spise sunt. På den annen side: hvis jeg når min ideal-vekt på ca. 58 kg. blir puppene mindre. Nå er jeg 75 b stor mens ved slanking vil de bare bli bittesmå....æsj! :evil: Skal man ha middels pupper og veie 66 kg, eller skal man ha små pupper og veie 58 kg?
Gjest Embla s Skrevet 29. januar 2005 #5 Skrevet 29. januar 2005 :o Hvis han er en oppegående, tenkende mann; hvorfor skulle han ville være sammen med deg hvis han ikke liker deg? Han liker vel både personligheten og kroppen din, siden dere har gått til å "bli noe mer"!! Gi ham og deg selv litt kred!
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2005 #6 Skrevet 30. januar 2005 Men han jeg er sammen med sier at han synes det er greit og "synes ikke noe om de som er tynne modeller". Sier meg enig med han.. Gutter liker litt og ta i har jeg funnet ut. Vel, er selv 167 og 82 kg, så jeg er vel nok og ta i for mannen Jobber meg ned til ca 70 kg for og bli fornøyd. Men slanker meg av helsegrunner jeg da+ at jeg må inn i en kjole til sommeren. Håper du finner ut av det da..
Cata Skrevet 30. januar 2005 #7 Skrevet 30. januar 2005 Tro på det han sier, du. Har selv alltid synes jeg har hatt noen kilo for mye (synes forsåvidt det ennå), men har etterhvert skjønt at min kjære er godt fornøyd med kiloene mine. Og slik tror jeg faktisk temmelig mange menn har det, -ihvertfall når de begynner å bli litt "voksne".
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2005 #8 Skrevet 30. januar 2005 Tro på det han sier, du. Har selv alltid synes jeg har hatt noen kilo for mye (synes forsåvidt det ennå), men har etterhvert skjønt at min kjære er godt fornøyd med kiloene mine. Og slik tror jeg faktisk temmelig mange menn har det, -ihvertfall når de begynner å bli litt "voksne". Men si meg da: hvorfor er ikke menn som ikek er "helt voksne" fornøyd med noen få ekstra kilo? Hvorfor må de bli voksne for det? Betyr det at det å bli voksen innebærer at man firer på kravene? Er det i såfall noe som er bra da? :o
Cata Skrevet 30. januar 2005 #9 Skrevet 30. januar 2005 Er sikkert en god del av den yngre garde som heller ikke ser på kiloene, men på dama. Men jeg tror kanskje at de helt unge har litt lettere for å sammenlikne oss med "idealet" fra filmer og blader og videoer. Og da er jo ikke et par ekstra kilo eller cm det ideelle. Men det å være voksen har jo ikke alltid noe med antall år å gjøre heller. Har vært borti "fjortiser på femti" og voksne menn på 19. Men i det store og hele tror jeg nok at menn som har skaffet seg litt livserfaring har litt lettere for ikke bare å se på innpakningen enn det de yngre har.
Dru Skrevet 30. januar 2005 #10 Skrevet 30. januar 2005 Men si meg da: hvorfor er ikke menn som ikek er "helt voksne" fornøyd med noen få ekstra kilo? Hvorfor må de bli voksne for det? Betyr det at det å bli voksen innebærer at man firer på kravene? Det har noe med å se forskjell på den virkelige verden, og det idealet man blir presentert for gjennom media og andre kanaler. Det betyr ikke at man firer på kravene, nei. Og jeg tror heller ikke at det er så aldersbetinget/modenhetsbetinget som noen skal ha det til.
Gjest totten Skrevet 1. februar 2005 #11 Skrevet 1. februar 2005 66 kilo og 170cm er vel ikke så alt for mye det vel? Dersom han er sammen med deg er han glad i deg slik du er, med noen kilo for mye eller ikke. Tror kanskje hellr du selv ikke er så glad i slik du ser ut, og at du for din del bør gjøre noe med det og ikke for ham... Jeg er jente og sammen med en som har en 15 kilo for mye og bryr meg ikke i det hele tatt!!! Om han har ekstra vekt rundt livet så har jo ikke det noe å si for hvem han er... og det er jo derfor jeg elsker ham!
Morea Skrevet 1. februar 2005 #12 Skrevet 1. februar 2005 Samboeren min er mye mer fornøyd med meg enn det jeg er. Tror det er ekstremt vanlig. Vi er nok vår egen verste fiende når det kommer til slike ting. Så stol på det han sier du!
Suzy Skrevet 1. februar 2005 #13 Skrevet 1. februar 2005 For det første: Med den vekta og høyden er du fin og helt normal - slapp HELT av. Om du vil trene litt for din egen velvære og for helsen din er det fint, men ikke tren for å passe til et innbilt ideal. For det andre: Han snakker helt sikkert sant - hvorfor skulle han juge? Liker han deg? Er han sammen med deg? Har han lyst på deg? Ligger han med deg med glede? ... vel.. I rest my case
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå