AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #41 Skrevet 25. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Offentlige toaletter, enten det nå er WC eller normal utedass (inkl. dassene på rasteplassene), er det ikke min jobb å holde rene. Det er jo heller ikke lagt til rette for det, hverken med varmt vann, hansker, kluter eller vaskemiddel. For ordens skyld: hvordan det ser ut nedi hullet, er likegyldig, for det er en ikke i kontakt med. Man vasker ikke nedi der på utedassene på rasteplassene, og det er like liten grunn til å forsøke det på et vannklosett. Anonymkode: e4140...313 Og slike holdninger som dette (og folk som deg) er en av grunnene til at offentlige toaletter ser ut som de ofte gjør, slik at vi andre med normal folkeskikk knapt orker nærme oss. Anonymkode: cce9f...427 5
Lillekråka Skrevet 26. november 2017 #42 Skrevet 26. november 2017 Blir helt flau av å lese kommentarene til enkelte her! Dette er noe alle burde vite - forlat doen slik du ønsker å finne den neste gang BRUK DOBØRSTE VED BEHOV 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #43 Skrevet 1. desember 2017 Så dette bildet Kom til å tenke på denne tråden. Anonymkode: fd246...f8a
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #44 Skrevet 1. desember 2017 Skrev i en annen vasketråd her om hvorfor jeg pisser rundt inne på offentlige toaletter. Finner den ikke igjen. Anonymkode: a0cca...2f8
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #45 Skrevet 1. desember 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Så dette bildet Kom til å tenke på denne tråden. Anonymkode: fd246...f8a Dere får vise meg hvor dobørsten på dette bildet er, da, og vaskesakene forøvrig. Dere ser da vel at dette ikke er normal avføring og at noen her har vært skikkelig syk? Er man det, og det ikke finnes noe å vaske med, så kan det se skikkelig jævlig ut etterpå. Går dere rundt med dobørste og vaskesaker i veska når dere er ute i tilfelle dere skulle bli syke? Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke gjør det - og jeg regner med det ærlige svaret fra dere er nei også... Anonymkode: 4cbe7...7e9
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #46 Skrevet 1. desember 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere får vise meg hvor dobørsten på dette bildet er, da, og vaskesakene forøvrig. Dere ser da vel at dette ikke er normal avføring og at noen her har vært skikkelig syk? Er man det, og det ikke finnes noe å vaske med, så kan det se skikkelig jævlig ut etterpå. Går dere rundt med dobørste og vaskesaker i veska når dere er ute i tilfelle dere skulle bli syke? Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke gjør det - og jeg regner med det ærlige svaret fra dere er nei også... Anonymkode: 4cbe7...7e9 Greit nok at det ikke alltid er dobørste i nærheten, men det går da i det minste an å fukte papir i servanten og tørke av vegger, gulv og de ytre delene av toalettet. Det er faktisk ikke vanskelig selv om man har vært syk. Det eneste som kvalifiserer til å gå fra dassen i den tilstanden er hvis man er så syk at man har fått et illebefinnende eller lignende. Å gå fra et toalett i den tilstanden er rett og slett jævlig nasty. Anonymkode: d8b53...f6a 4
Gjest Bifftomat Skrevet 9. desember 2017 #47 Skrevet 9. desember 2017 Har aldri forstått hvordan folk klarer å drite oppå dassen, med det svære hullet under.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå