Gå til innhold

Vask dassen etter deg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber som renholder og jeg fatter ikke at det er mulig å drite på hele doen. Vi som må vaske vekk avføringen din er mennesker, ikke roboter. 

Ikke særlig digg å spise lunsj etter å ha skrubbet vekk avføring fra hele doen. Klarer du ikke å treffe dassen så får du la være å gå på do. Fysj.

Anonymkode: 81296...5de

• Liker 21
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal medgi at jeg ikke gidder stå der med dobørste på jobben, med dovann sprutende over alt. Det er vaskedamer her og rengjør annen hver morgen. De får faktisk betalt for å gjøre en jobb. Så hvorfor skal jeg gidde når jeg har annet jeg må få gjort?

Anonymkode: f2b2e...edc

• Liker 4
Skrevet

Jeg er så enig! Når noen har etterlatt dassen full av bremsespor, og en kommer og skal gjøre sitt fornødne, så blir bremsesporene plutselig ditt problem... Da må man skrubbe potta, sånn at nestemann ikke tror at det er du som har driti ned dassen! Bruk dassbørsten!!! Har opplevd dette flere steder bla. kontor der VOKSNE mennesker jobber!  

Anonymkode: d76ee...f62

• Liker 26
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal medgi at jeg ikke gidder stå der med dobørste på jobben, med dovann sprutende over alt. Det er vaskedamer her og rengjør annen hver morgen. De får faktisk betalt for å gjøre en jobb. Så hvorfor skal jeg gidde når jeg har annet jeg må få gjort?

Fordi det er andre som skal bruke doen etter deg.

Den holdningen der er jo helt blåst.

Anonymkode: fbeca...317

• Liker 33
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det er ekkelt for absolutt alle andre som skal bruke doen etter deg... Jeg får IKKE betalt for å vaske etter andre, og det å komme til en neddrete do er intenst ekkelt. Rengjøringspersonalet vasker én gang om dagen, så det er mange som blir utsatt for drittet ditt før neste vask. 

I tillegg er det vanlig folkeskikk å vaske opp etter seg. Om du søler kaffe, lar du det bare flyte? Da er du en idiot, rett og slett. 

Og hvorfor i alle dager spruter det dovann overalt når du vasker doen? Hva er det du driver med? Det spruter absolutt ingen steder om du bruker dokosten som man skal. Først trekker du ned, gjerne med lokket nede, SÅ vasker du med dokosten, og deretter kan du trekke ned igjen med lokket nede. Ideellt sett burde man skylle ned med dokosten i do siste gangen så man får skyllet av kosten også. 

Anonymkode: e6ff6...b6a

• Liker 24
Skrevet

Dette er en av de tingene som irriterer meg ufattelig. Skulle ønske det kunne komme et overvåkningssystem som registrerte hvem som tilgriset doen og ikke vasket. Så skulle et bilde av vedkommende blitt sendt på e-post til alle som jobber i bygningen. Da tenker jeg det hadde blitt en slutt på det

Anonymkode: 8f1a3...768

• Liker 9
Gjest Axl Rose
Skrevet

Jeg hater offentlig do for de er som oftest ekle. Det vil de alltid være. Skjønner ikke at noen orker å ha det som jobb å vaske dritten etter folk. Blir kvalm av tanken, men godt dere finnes så doene kan bli rene av og til. Jeg har vært grisete selv å pissa på gulv og vegg, men da var jeg full og forbanna:fnise: Stakkars vaskedamer/menn.

Skrevet

Ja, enig. Synes det er merkelig å ikke klare og bruke dobørsten. Jeg blir i hvert fall flau over at andre skal se mine bremsespor, og det er vanlig folkeskikk å rydde opp etter seg. Selv på dass :)

Jeg har vært renholder selv, så vet hvordan det er å komme på ekle do, og skulle rydde opp. Så derfor handler det også om respekt for den som har som jobb å vaske og rydde.

Noen ganger må jeg vaske etter andre, hvis det ikke er andre do ledige, og jeg synes det er frekt og ikke minst ekkelt.

• Liker 11
Skrevet

Ofte er det ikke vaskemidler nok der til å kunne vaske skikkelig etter seg... *flau*

Anonymkode: 4cbe7...7e9

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så enig! Når noen har etterlatt dassen full av bremsespor, og en kommer og skal gjøre sitt fornødne, så blir bremsesporene plutselig ditt problem... Da må man skrubbe potta, sånn at nestemann ikke tror at det er du som har driti ned dassen! Bruk dassbørsten!!! Har opplevd dette flere steder bla. kontor der VOKSNE mennesker jobber!  

Anonymkode: d76ee...f62

Hvordan kan bremsespor nedi dassen være et problem? Skal man ta nedi der, eller?

Anonymkode: a0cca...2f8

• Liker 1
Skrevet

Jeg jobber som renholder og jeg fatter ikke at det er mulig å drite på hele doen. Vi som må vaske vekk avføringen din er mennesker, ikke roboter. 

Ikke særlig digg å spise lunsj etter å ha skrubbet vekk avføring fra hele doen. Klarer du ikke å treffe dassen så får du la være å gå på do. Fysj.

Du kan umulig ha hatt denne jobben lenge når du lar deg sjokkere.

Folk er griser og særlig når de vet at de ikke må vaske etter seg. 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Dovann sprutende over alt...?

• Lukk lokket, spyl nyd.
  • Åpne lokket igjen, bruk dobørsten.
  • Lukk lokket, spyl ned. 

Nå er du bare vanskelig. 

Anonymkode: 427a8...078

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ofte er det ikke vaskemidler nok der til å kunne vaske skikkelig etter seg... *flau*

Du trenger ikke vaskemidler for å skrubbe bort avføring nedi dassen etter du har dritti. 

Anonymkode: e7767...e0e

• Liker 5
Skrevet

Turn off når kjæreste ikke vasker vekk bæsjen sin. Får så sykt lite lyst til å ligge.

Anonymkode: 9fa63...538

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke vaskemidler for å skrubbe bort avføring nedi dassen etter du har dritti. 

Anonymkode: e7767...e0e

Du, det varierer. 

Skrevet

Men vi skal få sprutende dovann på oss? Regner med at du ikke vasker doen hjemme heller?

Siden du ikke gidder å vaske dassen etter deg så håper jeg i hvert fall at du holder driten i do, og ikke på doringen og dolokket.

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Turn off når kjæreste ikke vasker vekk bæsjen sin. Får så sykt lite lyst til å ligge.

Mye annet å gjøre enn å ligge på dassen.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mye annet å gjøre enn å ligge på dassen.

Får ikke lyst å ligge på rommet heller, med kjærestens sprutbæsj ferskt i minne. Og i hvert fall ikke lyst til å rimme ham og fingre med rumpehullet hans. Litt spor gjør ingenting, men oppover mot setet og grove spor i bunnen er ekkelt.

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Klarer du ikke å treffe dassen så får du la være å gå på do. 

Nå er jeg ikke noe ekspert på temaet, men jeg ser for meg at dette om mulig fører til en enda verre situasjon.

Gjest NotNaomi
Skrevet

For en holdning a gitt ! Det er jo mennesker som bruker doen etter deg , og selv om renholdere gjør en jobb , så går det faktisk an å ta litt hensyn ! Hvorfor spruter det sjøvann over alt ?? Da får du lære deg hvordan det unngås. En over her har gitt deg nyttige tips. 

Jeg jobbet som renholder på flere utesteder da jeg studerte. Jeg ble herdet kan du trygt si , men der er folk fulle og sånn sett " unnskyldt ". Men ellers så fatter jeg ikke at folk ikke er mer renslige og har litt mer omtanke for andre. Både hensyn til neste som skal bruke doen og også renholdere !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...