Gå til innhold

han er ikke over eksen

Anbefalte innlegg

Skrevet

holder på med en fyr, problemet er at han sier han ikke er over eksen sin. har spurt om han da er interessert i meg å han sier ja, og at han vil vi skal fortsette å møtes, bare ta det litt rolig. Har sagt jeg ikke ønsker å være en rebound, og han sier jeg ikke trenger å bekymre meg for dette. og han sier han liker meg og liker det vi har. så vet ikke hvordan jeg skal reagere. skal jeg fortsette å se han når jeg vet han tenker på en annen? det er kanskje 5 månder siden det ble slutt mellom han og eksen og vi har hold på i ca 2 månder så vet d er tidlig, men liker han veldig godt 

Anonymkode: 331cb...54c

Videoannonse
Annonse
Gjest Annetnavn_
Skrevet

Det der kan nok gå begge veier. Om du liker han godt, så sats på han. Bare vær klar over at det kan bli slutt, slik som alle forhold kan.

Skrevet

Du er en rebound og noe gøy han kan bruke. Sett deg i respekt og kutt han ut. 

Anonymkode: c8665...d81

• Liker 1
Skrevet

Han er ærlig med deg. Han er ikke en som bare kan skru av følelsene sine tvert. Er ikke dette positive ting da?

Anonymkode: f5660...e36

• Liker 5
Skrevet

Da er du andrevalget. Jeg er så stolt at jeg da hadde kuttet ham ut, og så fikk han heller komme til meg når han var over eksen sin, og valgte meg. Om det aldri skjedde... ja da hadde jeg bare vært glad for at jeg var klok nok til å styre unna. 

Skrevet

Beklagerå måtte si det.. men du er en rebound. Det er flere ting som taler mot det 1) han er ikke over eksen, det har han ærlig sagt

2) det er gått kun 5 måneder siden bruddet. Det taler også mot rebound. Og her ville det også tydet på rebound forhold om han ikke hadde innrømt å være over eksen

sett deg selv i respekt å kutt d ut. For det første den personen han er per tid er sikkert ikke den personen han ender opp med å bli når han kommer seg over eksen. Og da er det stor sjangsefor at han søker noe annet enn deg. Du er en trøst, ikke nok med det, du assosieres med en vanskelig tid i livet hans, som han ikke vil bli værende i. leit men sant

Skrevet

Så typiske kg svar!  Skriver det ikke fordi jeg blir sur en gang. Det slår aldri feil!  "du er en rebound" "han vil fort finne noen andre""du er tidsfordriv".  Skulle tro det var en robot som var innstilt på å fange opp tråder om dette temaet jo.

Ts han er ærlig og innrømmer han ikke er over xn. Du får føle selv på om du vil holde på han nå eller kutte ut til han evt er over xn.

Anonymkode: 109a1...1a4

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er en rebound og noe gøy han kan bruke. Sett deg i respekt og kutt han ut. 

Anonymkode: c8665...d81

Hvorfor er det alltid kvinnens oppgave å sette seg i respekt? 

Skrevet
På 24.11.2017 den 16.22, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det alltid kvinnens oppgave å sette seg i respekt? 

Det er ethvert menneskes ansvar å sette seg i respekt. Både kvinner og menn. Her er ts tilfeldigvis en kvinne.

Anonymkode: 3366b...448

Gjest NotNaomi
Skrevet
På 24.11.2017 den 16.21, AnonymBruker skrev:

Så typiske kg svar!  Skriver det ikke fordi jeg blir sur en gang. Det slår aldri feil!  "du er en rebound" "han vil fort finne noen andre""du er tidsfordriv".  Skulle tro det var en robot som var innstilt på å fange opp tråder om dette temaet jo.

Ts han er ærlig og innrømmer han ikke er over xn. Du får føle selv på om du vil holde på han nå eller kutte ut til han evt er over xn.

Enig i dette. En ser ofte hvilke svar som er gjennomtenkt eller ikke. De du nevner er jo ikke det. De leser og bare svarer uten å reflektere ett sekund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...