allenavneropptatt Skrevet 24. november 2017 #1 Del Skrevet 24. november 2017 Disse bildene av bloggeren annelinsta...http://annelinsta.blogg.no/1511434092_flere_bilder_fra_julefotograferingen.html har hun extensions i helt feil farge, eller har hun bare glemt å korigere fargen i photoshop? hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirenas Skrevet 24. november 2017 #2 Del Skrevet 24. november 2017 Ehh altså, hun vil jo tydeligvis ha det slik. Er det deg forresten? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allenavneropptatt Skrevet 24. november 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 24. november 2017 1 minutt siden, sirenas skrev: Ehh altså, hun vil jo tydeligvis ha det slik. Er det deg forresten? Haha nei. Hadde nok gått for extensions i en farge som matchet håret jeg altså. Det der var IKKE fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mass Skrevet 24. november 2017 #4 Del Skrevet 24. november 2017 Aah, tror hun ville vært mye finere i en mer naturlig stil. Men sånn øvrig, ser det mindre fint ut med så mye sminke når man smiler hjertelig? Ødelegger smilet for det glatte resultatet man har sminket frem? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 24. november 2017 #5 Del Skrevet 24. november 2017 Å enda en slum blogger... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warum Skrevet 24. november 2017 #6 Del Skrevet 24. november 2017 Syns det er såå harry å sminke seg sånn! Og særlig når man ser mann og barn ved siden av helt naturlig og uten sminke. Også står mammaen der og ser sånn ut liksom.. pinlig 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen Skrevet 24. november 2017 #7 Del Skrevet 24. november 2017 Er jo ikkje eit einaste bilde med normalt smil på... Trur ho hadde vert mykje finnare dersom både hår og sminke hadde vert meir naturlig... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 24. november 2017 #8 Del Skrevet 24. november 2017 Hun har nok brukt lillashampo, og det er ikke så lett å få det jevnt med den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 24. november 2017 #9 Del Skrevet 24. november 2017 (endret) 12 timer siden, allenavneropptatt skrev: Disse bildene av bloggeren annelinsta...http://annelinsta.blogg.no/1511434092_flere_bilder_fra_julefotograferingen.html har hun extensions i helt feil farge, eller har hun bare glemt å korigere fargen i photoshop? hva tror dere? Vet ikke denne bloggeren at barn har rett på et privatliv? Mammablogging er harry og heldigvis på vei ut. https://www.bt.no/familieogoppvekst/Sosiale-medier-ekspert--Ikke-selg-barnet-ditt-for-likes-10213b.html https://www.aftenposten.no/norge/i/orlEm/-Foreldre-bryter-daglig-barnekonvensjonen-om-barns-rett-til-privatliv Innlegget er ryddet for persondebatt. Endret 24. november 2017 av Papirfly 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yeans Skrevet 24. november 2017 #10 Del Skrevet 24. november 2017 Nei det får være måte på å være wannabe Kardashian. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 24. november 2017 #11 Del Skrevet 24. november 2017 For mye sminke og photoshopp 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 24. november 2017 #12 Del Skrevet 24. november 2017 (endret) Rolig nå, ellers kommer det er "jeg ble hetsa på KG-innlegg"🙄 Greit nok å kritisere bruk av mindreårige men hennes personlige smak innen sminke/hår kan man la være i fred? Pluss for god annonsemerking av innlegg da! Endret 24. november 2017 av Sirkustjukk Endret formulering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 24. november 2017 #13 Del Skrevet 24. november 2017 Nydelig hår og farge 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 24. november 2017 #14 Del Skrevet 24. november 2017 Ser ikke noe galt med håret jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 24. november 2017 #15 Del Skrevet 24. november 2017 5 timer siden, Warum skrev: Syns det er såå harry å sminke seg sånn! Og særlig når man ser mann og barn ved siden av helt naturlig og uten sminke. Også står mammaen der og ser sånn ut liksom.. pinlig Tenkte det samme. Jeg synes at det også er litt spesielt at mens pappaen og barnet er mest opptatt av situasjonen de er i, så er mammaen mer opptatt av å posere foran kameraet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 24. november 2017 #16 Del Skrevet 24. november 2017 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marie_82 Skrevet 24. november 2017 #17 Del Skrevet 24. november 2017 Jeg synes hun var fin, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi1995 Skrevet 7. mars 2018 #18 Del Skrevet 7. mars 2018 Og DER kom innlegget om det. Haha. Hun skriver også at det kom opp et innlegg om ungen hennes. Jeg prøvde google annelinsta kvinneguiden, men fant kun denne tråden, ingen andre...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøff Eløff Skrevet 7. mars 2018 #19 Del Skrevet 7. mars 2018 Jeg har aldri sett denne bloggeren før, men kudos for å være åpen om psykisk sykdom på en ok måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 7. mars 2018 #20 Del Skrevet 7. mars 2018 Dette er generelt, men ble slått av likheten mellom de aller fleste rosamammainteriørbloggerne: De har så triste hjem. Grått og grått og helt upersonlig. På veggene henger de gamle plakatene til SE i S/H. Selv er de sminket til det ugjenkjennelige og poserer helt likt, uten fnugg av spontanitet eller ekthet. Det er egentlig ikke rart at de sliter litt, de prøver jo å leve liv de ikke har og være noen de ikke er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg