AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #1 Skrevet 24. november 2017 Jeg er medlem på en gruppe på Facebook der det er mange medlemmer og aktive diskusjoner. Det er verken Mat fra bunnen, Hønehjørnet eller noen av de gruppene som vanligvis omtales her inne, bare for å rydde eventuelle spekulasjoner av vegen. Uansett: jeg er ikke den mest aktive, men når jeg skriver innlegg der inne er de godt begrunnet og ikke usaklig eller med personangrep. For første gang har jeg nå opplevd at noen har lagt meg for hat på nett. De få innleggene jeg har skrevet har blitt angrepet av en ganske aktiv person på gruppa. Denne personen er ikke frekk mot alle, men jeg og noen få andre har tydeligvis trigget noe hos henne. Jeg bare blokkerte personen for å bli ferdig med henne. Nå ser jeg ikke lenger hva hun skriver, verken til/om meg eller andre og det er like greit. Men burde jeg rapportert henne til gruppeadministrator også? Jeg synes liksom det virker så barnslig og sladrete, men på den annen side sprer hun en del kvalm slik hun glefser etter meg og enkelte andre. Noen som har erfaringer å dele? Anonymkode: 01949...f01
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #2 Skrevet 24. november 2017 Du kan hate tilbake eller overse henne. Om du fortsatt ønsker å bruke siden kan det jo være en idé å kontakte admin, som jeg er overrasket over ikke har gjort noe med saken før, siden du forteller at denne dama behandler flere med lite respekt. Det kan virke klagete, men samtidig kan det jo være en påminner for admin om hvordan han/hun vil at gruppen skal være. Er det en gruppe med høy aktivitet kan det være vanskelig å få med seg alle diskusjonene, og mange admins liker derfor å få beskjed om ting utarter seg. Anonymkode: ead63...233
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #3 Skrevet 26. november 2017 Jeg syns du skal rapportere henne hvis hun er usaklig eller går til personangrep. Anonymkode: 9172a...01d
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. november 2017 #5 Skrevet 26. november 2017 Jeg sletta meg fra gruppa sist jeg ble lagt for hat. Jeg kom med en spøk som en av dem ikke likte. Så spurte hun hva jeg gjør i gruppa, noe jeg begynte å tenke over og jeg klarte ikke å svare på det, så slettet meg like godt.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #7 Skrevet 26. november 2017 Er det veganpreik/veganprat vi snakker om? Anonymkode: e4bd4...1b6
Sirah Skrevet 26. november 2017 #8 Skrevet 26. november 2017 Bare la det gå. Slike folk er ikke verdt å irritere seg over. Du har allerede blokkert henne og dermed er problemet enn så lenge ute av verden. Blir det noe mer trøbbel så rapporterer du.
Cata Skrevet 26. november 2017 #9 Skrevet 26. november 2017 Jeg ville enten gjort som du og blokkert vedkommende (dersom jeg ville fortsette i gruppa), eller så ville jeg rett og slett meldt meg ut av gruppa og i så fall hadde jeg sikkert varslet administrator om grunnen.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #10 Skrevet 26. november 2017 Ignorer/blokker henne og rapporter til admin. Nei, det er ikke sladrete å si ifra om noen som tydelig har en agenda mot deg. Anonymkode: ab63a...c9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå