Gå til innhold

Aldri salg på barnevogner fra Stokke?

frøken_øst

Anbefalte innlegg

Venter barn i april og har såvidt begynt å se litt på barnevogner. Kan kanskje tenke meg en Stokke-vogn. Har fulgt litt med på nettsider og blant annet i dag på Black Friday men disse vognene er det aldri salg på eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig sjelden. De er aldri med på kampanjer som butikkene selv kjører hvertfall. Er det salg så er det Stokke som må bestemme det tror jeg og da på utgående farger/modeller

Anonymkode: 839fc...9cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, synes det er litt rart, at når alle andre merker innimellom har salg, så har de aldri, at de velger helt vekk det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, frøken_øst skrev:

Ok, synes det er litt rart, at når alle andre merker innimellom har salg, så har de aldri, at de velger helt vekk det

Stokke, emmaljunga og bugaboo er sjeldent til aldri på salg. Samme sol besafe modular og maxicosi assfix. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De største merkene vet de selger uansett, så de gidder ikke ha tilbud, tenker jeg meg. Vi har også sett mye på barnevogner, og det er stort sett de mindre, billigere merkene som er på salg. 

Anonymkode: 39fc5...633

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De største merkene vet de selger uansett, så de gidder ikke ha tilbud, tenker jeg meg. Vi har også sett mye på barnevogner, og det er stort sett de mindre, billigere merkene som er på salg. 

Ja, det må jo være det, at de selger uansett. Har bare ikke vært borti dette på noen andre ting enn barneutstyr tror jeg, det aller meste er jo på tilbud/kampanjer av og til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ricecrispies

Jeg fikk min Stokke Trailz-vogn på salg i januar/februar 2016,på barnas hus. Tror det var flaks,har hørt at Stokke ikke ønsker at disse vognene selges rabattert..

Fantatisk vogn,altså👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, ricecrispies skrev:

Jeg fikk min Stokke Trailz-vogn på salg i januar/februar 2016,på barnas hus. Tror det var flaks,har hørt at Stokke ikke ønsker at disse vognene selges rabattert..

Fantatisk vogn,altså👍

Gratulerer med den :) Må jo være butikken som har gjort feil da. Var salget annonsert eller oppdaget du det tilfeldig i butikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv når det er sånn "hele butikken til 20%"-salg pleier det stå * gjelder ikke Stokke, Emmaljunga, osv. 

Man kan være heldig og krangle seg til å få det rabattert likevel om butikken ikke har husket å merke at disse merkene er unntatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
13 minutter siden, frøken_øst skrev:

Gratulerer med den :) Må jo være butikken som har gjort feil da. Var salget annonsert eller oppdaget du det tilfeldig i butikken?

Salget var annonsert. Hele butikken unntatt Bugaboo var på salg. 

Fikk 25 %,hjalp jo litt på den dyre vogna.

Kjøpte i nettbutikken til Barnas Hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, ricecrispies said:

Fantatisk vogn,altså👍

Jeg også! Har ikke sett slike tilbud siden! Tror jeg fikk 25% den gangen. 

Anonymkode: 42b09...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ricecrispies skrev:

Salget var annonsert. Hele butikken unntatt Bugaboo var på salg. 

Fikk 25 %,hjalp jo litt på den dyre vogna.

Kjøpte i nettbutikken til Barnas Hus.

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg også! Har ikke sett slike tilbud siden! Tror jeg fikk 25% den gangen. 

Anonymkode: 42b09...718

Ok, dette var nok en glipp fra deres side ja. Nå står det alltid at Stokke er unntatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ricecrispies

Følg med på mail fra alle disse babybutikkene. Mulig Trailz ikke selges rabattert igjen,det vet jeg ikke.

Jeg fikk Besafe modular base og nyfødt-sete da Barnas Beste hadde salg,og Tripp Trapp på tilbud hos Babyshop.

Glad i å gjøre kupp,jeg 🙈

Endret av ricecrispies
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Minlillelykke skrev:

Stokke, emmaljunga og bugaboo er sjeldent til aldri på salg. Samme sol besafe modular og maxicosi assfix

Haha! Vi ser jo helst at rompene holder seg i ro i bilen, men navnet trenger kanskje ikke gjenspeile akkurat det aspektet ved setets funksjon?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den lokale babycare solgte den med 30% i dag.

Screenshot_20171124-140219.png

Anonymkode: 253b7...127

Ok, det er altså noen lokale butikker som innimellom kjører tilbud da,sikkert hvis det er utstillingsmodell eller lignende. Var faktisk innom min lokale Babycare-butikk i dag og der var det ikke tilbud på Trailz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tak i en trailz denne uken til 30%. Men det var utstillingsmodell fra i fjor, og ikke fikk jeg velge farge. Tror butikken bare hadde denne ene. Ellers er det riktig som andre sier, bugaboo, emmaljunga og stokke "skal" i utgangspunktet ikke være på salg. Unntaket er utstillingsmodeller, og når de må kvitte seg med gamle utgaver for å få plass til de nye.

Anonymkode: 57dc3...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk tak i en trailz denne uken til 30%. Men det var utstillingsmodell fra i fjor, og ikke fikk jeg velge farge. Tror butikken bare hadde denne ene. Ellers er det riktig som andre sier, bugaboo, emmaljunga og stokke "skal" i utgangspunktet ikke være på salg. Unntaket er utstillingsmodeller, og når de må kvitte seg med gamle utgaver for å få plass til de nye.

Anonymkode: 57dc3...e4a

Du var tilfeldig innom butikken da, fordi dette annonseres vel ikke annet enn i butikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...