Gå til innhold

Erfaring med vinterdress fra Europris?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring med akkurat den, den må være ganske ny - men til den prisen og med den vannsøylen kjenner jeg at jeg hadde prøvd den! ;) Har ikke kjent på den i butikken da, så aner ikke om den er stiv i stoffet osv, men ut fra beskrivelsen ville jeg gitt den en sjanse (hadde alltid to dresser mens jentungen var i "dress-alder", og da ville jeg prøvd denne som den ene!)

Skrevet

Vet ikke om det er akkurat den, mest sansynlig ikke, siden det er mange år siden... Men vi hadde en vinterdress fra europris det ene året hun gikk i barnehagen, og den holdt henne like varm og tørr som de dyrere dressene vi har hatt. Det er nok stor forskjell på de "billige" dressene, men noen er så absolutt holdbare, varme og tørre. :) 

Skrevet

De er store i størrelse! Har kjøpt den og den er like god som en dyr etter min mening. Litt stiv i stoffet men ikke ille i det hele tatt. God og varm!

Anonymkode: 8a5b8...875

Skrevet

Den fungerte helt fint i to år, men da ble den ødelagt. Verdt pengene. Vi kommer til å kjøpe igjen. De er veldig store i str, spesielt for damer siden den er unisex 

Anonymkode: a2c12...976

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.europris.no/vinterdress-geilo-m94.html

Noen som har erfaring med denne?

Anonymkode: 638bf...ba2

Kjøpte en vinterdress på europris til min datter for ett par år siden. Kjøpte ny i fjor vår. Like holdbar og fin enda. Blir mer brukt enn den dyre. Og kvaliteten var bedre faktisk!! Null skader etter ett år. På den dyre dressen er det skade allerede etter ett år... 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at det finnes mange andre dresser, fra merker med kjent kvalitet, til samme pris. Vi er f.eks. veldig fornøyd med Reflex-dresser som Barnas Hus nå selger fra bare 400 kr. Og lekmer.no har f.eks. Name It-dresser til under 500. 

• Liker 1
Skrevet

Har ikke prøvd vinterdressen, men har parkdressen og den fungerer helt supert! Får til og med skryt fra barnehagen

Anonymkode: 05b2a...aef

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den fungerte helt fint i to år, men da ble den ødelagt. Verdt pengene. Vi kommer til å kjøpe igjen. De er veldig store i str, spesielt for damer siden den er unisex 

Anonymkode: a2c12...976

Dette er barnedresser da...

Anonymkode: 638bf...ba2

Skrevet

hvorffor kjøpe fra europris til den prisen, når du kan få best i test vinneren didrikson bjørnen til samme pris?

Lekmer.no koster ordinært 1200 kroner

Skrevet

Den hadde jeg kanskje prøvd viss mine hadde trengt en ny nå. Ser jo helt super ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...