Gå til innhold

Har han mistet interessen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en fyr jeg har truffet i et par måneder nå. Vi har tatt det utrolig sakte begge to, og jeg har heller vært ganske passiv når det kommer til å ta initiativ til samtaler og om å møtes. Han har vært ærlig hele veien om at han liker meg godt og er interessert i noe mer. Som sagt så har jeg vært mer den passive fram til sist gang vi møttes, og vi kysset for første gang. Alt virket veldig fint, og vi pratet med hverandre i ettertid. 
Jeg kjenner at jeg er blitt ganske betatt, og det skremmer meg litt fordi nå liker jeg han veldig godt. Samtalene våre i ettertid har ikke vært mye å skryte av, et par meldinger om hvordan dagen har vært også dør det ut. Også er det ingen av oss som sier noe mer. Men sannheten er jo at jeg er interessert! Men siden jeg har gått fra passiv til frampå(kysset han og prater mer, jeg har pleid å være ganske stille og sjenert av meg), kan det da være at han har han mistet piffen for meg? Bør jeg ta initiativ til noe mer, eller bør jeg ta rollen som passiv og se hva som skjer?
Er veldig usikker på situasjonen da det er lenge siden jeg har datet noen.

Anonymkode: b3388...bf8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns du skal spørre om å finne på noe! Sier han nei eller kommer med en dårlig unnskyldning så har du vel svaret ditt:)

Anonymkode: fa5cc...074

Skrevet

hvis han endrer oppførsel radikalt så kan det hende at han spiller med deg OR har en annen grunn til å være opptatt. Hvis det er første gangen så hadde jeg oppført meg normalt å sett bort fra det, om det fortsetter så hadde jeg stusset over det og trekt meg bort.

Anonymkode: 6eaed...883

Skrevet

Han har vært klar på hva han vil, mens du har vært den passive. Du sier du har vært mer frampå nå, men har du sagt hva du vil? Får han ikke samme bekreftelsen tilbake, kan det godt hende han har blitt lei og føler at dette ikke fører noen vei. Ta initiativ. 

• Liker 2
Skrevet

Ikke rart han mister interessen nårdu er passiv. Du sier du ikke er passiv lenger men det er du jo. Samtalen dør ut sier du, det er jo like mye ditt ansvar å holde samtalen i gang

Anonymkode: ad94d...c59

Gjest GoldenLioness
Skrevet

Du må ta intiativ. Spør om han vil finne på noe. Som en annen sa, svarer han ikke eller sier nei så har du svaret ditt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...