AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #1 Skrevet 24. november 2017 Hva mener dere? Siden de er mer attraktive på datingmarkedet enn gjennomsnittlige kvinner og dermed har større sjanse for å finne seg en ny, bør man da investere mer? De gjennomsnittlige kvinnene vil jo ta til takke med mer gjennomsnittlige forhold, og da trenger man ikke punge ut like mye. Anonymkode: fb305...53c 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #3 Skrevet 24. november 2017 8 minutter siden, Chiyo skrev: Ja... hvis du vil ha kjøpt vare. Det handler om å investere. At man f.eks. gjør litt ekstra koseligere ting med de man liker ekstra godt. Skal man få seg kjæreste, må man jo gjøre det lille ekstra. Det tror jeg alle er enige i. Har man ikke midler, tar man til takke med gjennomsnittlig standard, såklart. Det er jo veldig enkelt. Handler overhodet ikke om å kjøpe et menneske, men om å gi mer av seg selv, både hva økonomi og personlighet angår. For ikke å glemme det seksuelle. Man må gi mer i sengen om man virkelig ønsker å imponere. Er du gjennomsnittlig kan du ta til takke med gjennomsnittlig performance og. -TS Anonymkode: fb305...53c 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #4 Skrevet 24. november 2017 Hmmm blir nysgjerrig. Er det ingen andre kvaliteter som påvirker om du liker en dame? Bare skjønnhet? Anonymkode: 1dbd7...64e 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #5 Skrevet 24. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hmmm blir nysgjerrig. Er det ingen andre kvaliteter som påvirker om du liker en dame? Bare skjønnhet? Anonymkode: 1dbd7...64e Personlighet og skjønnhet. Men har man som kvinne god personlighet, men ingen skjønnhet, er det uaktuelt. En skal jo føle attraksjon og tenning. Er ikke dette tilstede, vil jo forholdet gå ad dundas rykende kjapt. -TS Anonymkode: fb305...53c 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #6 Skrevet 24. november 2017 De kvinnene som går etter penger vil selvsagt velge deg om du gir dem mer enn andre menn. Er opp til deg om du vil holde på en så stor utgift over tid, enn om du vil få gratis sex og kjærlighet fra noen som elsker deg. Om du vil ha sistnevnte, vel da du er fucked for du sitter og lager trolletråder på kg, det er ikke akkurat å skyte gullfuglen for kvinner. Håper du er rik.. Anonymkode: a83eb...e73 4
AmandaVI Skrevet 24. november 2017 #7 Skrevet 24. november 2017 Det er i hvert fall klinkende klart at en stor andel av brukerne på KG ikke er modne nok for hverken dating eller fast følge. 9
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #8 Skrevet 24. november 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Personlighet og skjønnhet. Men har man som kvinne god personlighet, men ingen skjønnhet, er det uaktuelt. En skal jo føle attraksjon og tenning. Er ikke dette tilstede, vil jo forholdet gå ad dundas rykende kjapt. -TS Anonymkode: fb305...53c Jeg stussa over måten du stilte spørsmålet på. Det virka liksom så kalkulert. Hva med å tenke at det er koselig å spandere på noen man liker? Er det lurt å legge litt ekstra innsats i å sjarmere noen man liker? Jepp! Anonymkode: 1dbd7...64e 6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #9 Skrevet 24. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg stussa over måten du stilte spørsmålet på. Det virka liksom så kalkulert. Hva med å tenke at det er koselig å spandere på noen man liker? Er det lurt å legge litt ekstra innsats i å sjarmere noen man liker? Jepp! Anonymkode: 1dbd7...64e Ja, dette er jeg helt enig i. -TS Anonymkode: fb305...53c
BerntHulken Skrevet 24. november 2017 #10 Skrevet 24. november 2017 (endret) . Endret 23. april 2018 av æøå*
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #11 Skrevet 24. november 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener dere? Siden de er mer attraktive på datingmarkedet enn gjennomsnittlige kvinner og dermed har større sjanse for å finne seg en ny, bør man da investere mer? De gjennomsnittlige kvinnene vil jo ta til takke med mer gjennomsnittlige forhold, og da trenger man ikke punge ut like mye. Anonymkode: fb305...53c ????? Sånn at når du inviterer en kvinne som du betrakter som gjennomsnittlig attraktiv, på date, så blir det på et pizzeria, mens du drar på med Maemo, om du inviterer noen som er skikkelig pen? Om hensikten er å kostnadsoptimere dateforholdet, ville jeg heller gravd litt i kvinnens økonomi, preferanser, spisevaner etc. Det er ikke gitt at den meget pene kvinnen er verken vant til, eller liker dyre smykker, klær, mat osv, og en gjennomsnittlig pen kvinne vil kunne ha ganske dyr smak. Anonymkode: 3a161...1fa 3
Gjest O.G. Skrevet 24. november 2017 #12 Skrevet 24. november 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener dere? Siden de er mer attraktive på datingmarkedet enn gjennomsnittlige kvinner og dermed har større sjanse for å finne seg en ny, bør man da investere mer? De gjennomsnittlige kvinnene vil jo ta til takke med mer gjennomsnittlige forhold, og da trenger man ikke punge ut like mye. Anonymkode: fb305...53c Jeg mener at det der er holdningen til tapermenn som driver og leiker storkar overfor kvinner som han vet godt med seg selv at han ikke har draget på. Når de har brukt ham for det han er verdt så går de rundt og er bitre på kvinnene som bare er ute etter å utnytte menn økonomisk og veldig beleilig ikke ser eiga rolle i spillet.
Try2 Skrevet 24. november 2017 #13 Skrevet 24. november 2017 Ja det er som å putte på en automat vettu. Jo mer penger jo mer godteri. Get a life son. 2
Gjest Coolaid Skrevet 24. november 2017 #14 Skrevet 24. november 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener dere? Siden de er mer attraktive på datingmarkedet enn gjennomsnittlige kvinner og dermed har større sjanse for å finne seg en ny, bør man da investere mer? De gjennomsnittlige kvinnene vil jo ta til takke med mer gjennomsnittlige forhold, og da trenger man ikke punge ut like mye. Anonymkode: fb305...53c Tror ikke noen av dem ville ville ta til takke med en mann som tenker og skriver slik som du gjør. Hverken de mer attraktive eller gjennomsnittlige for å bruke begreper du tydeligvis kjenner godt. Det går dårlig på damefronten, gjør det ikke?
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #15 Skrevet 24. november 2017 9 minutter siden, O.G. skrev: Når de har brukt ham for det han er verdt så går de rundt og er bitre på kvinnene som bare er ute etter å utnytte menn økonomisk og veldig beleilig ikke ser eiga rolle i spillet. Hehe. Er nok noe i det. Skulle man hjem fra byen gikk den mest populære jenta bort til en av gutta i rånebil og spurte om han kunne kjøre henne og vennene hjem. De fikk ALDRI nei. De fortsatte festen , sjåføren måtte reise igjen. De er så utrolig klar over "makten" eget utseende gir. Anonymkode: a71c5...105
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #16 Skrevet 24. november 2017 Jepp. Ikke bare fordi man er vakker da, det gjelder jo en kvinne man vil kapre generelt enten hun er vakker eller ikke. For kvinner har alltid andre alternativer enn deg og det er en gave at hun har valgt å gi nettopp deg sjansen mens hun ignorerer 100 av de andre for å heller bruke tid med deg. Anonymkode: 224a7...ee1 1
Charlene87 Skrevet 24. november 2017 #17 Skrevet 24. november 2017 Jeg er en vakker dame, og har blitt spandert på alle datene mine, og jeg har alltid tilbudt om å betale! Det er selvfølgelig en pluss i boka at de vil det. Hadde jeg plutselig møtt en mann som ikke hadde ville spandert på meg, hadde jeg trodd at han ikke likte meg godt nok eller bare gitt en minus i boka :/. kanskje jeg har blitt bortskjemt. Ville sannsynlighvis ikke datet han igjen når jeg kan date andre som ville faktisk spandert på meg. Er dønn ærlig. 6
Gjest Minesveiper Skrevet 24. november 2017 #18 Skrevet 24. november 2017 Jeg synes det er en rar ting å henge seg opp i. I min generasjon er det ikke uvanlig at damene betaler halvparten og eller spanderer. Faktisk er det de som insisterer på å dele osv og jeg gidder ikke å diskutere. Dette er helt uavhengig om damen er veldig pen eller ikke. Ville heller vært opptatt av ting som kjemi og om ting klikker enn å tenke på om man skal spandere ekstra.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #19 Skrevet 24. november 2017 3 timer siden, Charlene87 skrev: Jeg er en vakker dame, og har blitt spandert på alle datene mine, og jeg har alltid tilbudt om å betale! Det er selvfølgelig en pluss i boka at de vil det. Hadde jeg plutselig møtt en mann som ikke hadde ville spandert på meg, hadde jeg trodd at han ikke likte meg godt nok eller bare gitt en minus i boka :/. kanskje jeg har blitt bortskjemt. Ville sannsynlighvis ikke datet han igjen når jeg kan date andre som ville faktisk spandert på meg. Er dønn ærlig. Beviset på at utseendet ikke er alt Anonymkode: 38c7f...34b 2
Sykkelkopp Skrevet 25. november 2017 #20 Skrevet 25. november 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener dere? Siden de er mer attraktive på datingmarkedet enn gjennomsnittlige kvinner og dermed har større sjanse for å finne seg en ny, bør man da investere mer? De gjennomsnittlige kvinnene vil jo ta til takke med mer gjennomsnittlige forhold, og da trenger man ikke punge ut like mye. Anonymkode: fb305...53c Sånn som de 10 andre mennene som vil imponere damen med å flashe pengene? Lykke til Første date ville jeg invitert på en simpel date uten muligheter for å spandere noe. Annet enn noe snacks om hun klarte å lure seg hjem til meg. Altså grisesnacks Baconsnacks Spoiler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå