AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #1 Skrevet 24. november 2017 What to do? Vet at man egentlig ikke bør la vær å dukke opp når man først har takket ja, men jeg kan virkelig ikke dra grunnet en hendelse i familien som skjedde i natt. Intervjuet er i dag. Tips til hva jeg kan si? Føler meg utrolig teit som må avlyse intervjuet. Anonymkode: 57daf...04b
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #2 Skrevet 24. november 2017 Du er bare ærlig å sier det som det er. At det har oppstått noe i familien så du må få intervju en annen dag om det er mulig. De vil nok ha forståelse for det. Anonymkode: 27b3d...a4b 7
Christiane_W Skrevet 24. november 2017 #3 Skrevet 24. november 2017 Sannheten tenker jeg. Ring så tidlig som mulig og forklar situasjonen. 5
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #4 Skrevet 24. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du er bare ærlig å sier det som det er. At det har oppstått noe i familien så du må få intervju en annen dag om det er mulig. De vil nok ha forståelse for det. Anonymkode: 27b3d...a4b Akkurat nå, Christiane_W skrev: Sannheten tenker jeg. Ring så tidlig som mulig og forklar situasjonen. Tusen tuuusen takk for raske og fine svar😊😊 Nå ble jeg litt mindre bekymret. Anonymkode: 57daf...04b
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #5 Skrevet 24. november 2017 Håper det gikk bra! Anonymkode: 6d9a7...0ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå