maleneskjergård Skrevet 23. november 2017 #1 Skrevet 23. november 2017 hei. nå lurer jeg på, som singel. hvor, etter din egen erfaring er det best å møte andre single menn og kvinner ? A. Diskotek, ( nattklubb med dansegulv og høy musikk) B Bar ( ingen dansegulv, litt lavere musikk og roligere) vist det står om kun disse to. hva synest dere , hvordan er erfaringene deres ? hvor er det lettest og treffe folk ? jeg har gått på byn i alle år og syns personelig det er litt vanskelig å komme i kontakt med folk på diskotek, da det er høy musikk, veldig mørkt og veldig mange folk. hva synest dere ?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #2 Skrevet 23. november 2017 Ingen av disse stedene Bedre via fritidsinteresser Anonymkode: 65ee1...d5e
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #3 Skrevet 23. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen av disse stedene Bedre via fritidsinteresser Anonymkode: 65ee1...d5e jeg skrev tydelig i tråden "vist det står om kun disse to" Anonymkode: eca33...b78
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #4 Skrevet 23. november 2017 Hvis det kun står mellom de to , så 50/50 - Bar får plusspoeng fordi man kommer lett i prat med folk og det er mye mer jovial og vennlig stemning som gjør at man faktisk gidder å sitte timesvis å prate med noen for det er sjeldent samme sjekke-jaget som på klubb. Man bare prater fordi man kommer overens ikke for å få pult den kvelden. Klubb får plusspoeng fordi man som regel går på spesielle klubber med den musikksjangeren man liker og felles musikkinteresse kan være noe å connecte rundt, men det er sjeldent at jeg verken prater med noen over lengre tid, eller danser med noen på klubb, jeg vil danse for meg selv og med venner eller sitte å lytte til musikken og ikke bli avbrudd at prat og sjekking. Men mest av alt så er jo ingen av stedene spesielt gode for å finne sin drømmepartner, for en drømmepartner skal jo helst ha flere felles interesser og verdier enn fylla. Selvfølgelig kan man møte noen på byen som tilfeldigvis viser seg å ha felles hobby eller verdier ellers i livet, men sjansen er mye større for å møte en drømmepartner faktisk rundt denne hobbyen eller lidenskapen man har, eller i de miljøene man utøver eller jobber for samme felles verdi. (sted for felles hobby, workshops, kurs, sted for felles sportslidenskap, tur lidenskap, matlidenskap, kokke kurs , foredrag for de verdiene man syntes er viktig å lære om og spre kunnskap om, forskjellige leir , politiske f.eks osv for da møter man noen som er mer lik en selv som person og ikke bare som liker å drikke) Anonymkode: 44dea...5dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå