nevneverdig Skrevet 23. november 2017 #1 Skrevet 23. november 2017 Er det noen som har Fjällreven Keb regular eller curved som kan si noe om hvordan disse er i størrelsen?
Ferny Skrevet 24. november 2017 #2 Skrevet 24. november 2017 Jeg har Keb Regular, men med ekstra beinlengde. Har den i mann 44, som tilsvarer 38 i damestørrelse. Om noe, så synes jeg fjellreven (har hatt andre modeller også) er litt knappe i livet gjerne, og jeg er tynn... særlig har jeg følt det med damemodellene... ville prøvd buksen i en butikk før jeg bestilte, sånn at det ikke blir tight å få igjen knappen. Særlig om man skal ha ull under. Men ellers veldig solide turbukser, slitesterke og gode å gå med.
OppNedPåAlt Skrevet 24. november 2017 #3 Skrevet 24. november 2017 Jeg har Keb Curved. Jeg synes de var små i størrelsen og måtte opp 2 størrelser på vanlig og en på Curved. Prøvde på begge buksene, men valgte Curved fordi den var litt romsligere enn vanlig over lår og rumpe. Vanlig hadde også gått greit, men da opp en størrelse enn fra Curved. Prøvde buksa i butikk før jeg bestilte på nettet fordi de ikke hadde ønsket farge i butikk Uansett, kjempefornøyd med buksa! Ambefales virkelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå