Gjest Ninakanin Skrevet 29. januar 2005 #1 Skrevet 29. januar 2005 Hei og hopp! I dag drar fluffy'en på ferie, skal være borte heeeeeelt til torsdag!! *Gisp*, skal jeg overleve uten KG sååå lenge?! Ja det går nok fint tror jeg, fordi jeg skal til søsteren min, og jeg gleder meg noe vanvittig!!! Vi spiller alltid spill og fjoller og ler, så dette skal bli kos Gleder meg vanvittig til å se nevøen min igjen også... Så om noen timer så reiser jeg!!! "Ja Reidar reiser snaaart, og bare grøøøten tar han med seeeeeg.." Hadeklem til alle jeg kjenner og ikke kjenner også!!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 29. januar 2005 #2 Skrevet 29. januar 2005 God tur da! Så får jeg nøye meg med å glane på avataren din i mens
LilleBille Skrevet 29. januar 2005 #5 Skrevet 29. januar 2005 Ha det koselig .. og så får vi klare oss som best vi kan uten deg...
Gjest Gjesta Skrevet 29. januar 2005 #6 Skrevet 29. januar 2005 "Ja Reidar reiser snaaart, og bare grøøøten tar han med seeeeeg.." ....på inter-rail...... det skal bli gøy, å å å ååå, Ja Reidar reiser snart.......... God tur !!
Gjest Ninakanin Skrevet 29. januar 2005 #7 Skrevet 29. januar 2005 Hehe ikke bare jeg så kan den sangen ser jeg, det var bra Vel, NÅ drar jeg !!! *woooooosh* (lyden av kanin som løper til bussen)
Gjest Lompa Skrevet 29. januar 2005 #8 Skrevet 29. januar 2005 Kaninen reiser fra oss? Ha god tur da og fort deg hjem igjen, vi komme rtil å savne deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå