Lava Anne Skrevet 23. november 2017 #1 Skrevet 23. november 2017 Jeg pleide å kjøpe på iherb men disse har sluttet med fri frakt til norge når man bestiller under 200 :(( Noen andre nettsider jeg bør prøve`?
Glimre Skrevet 23. november 2017 #2 Skrevet 23. november 2017 (endret) Hvilke produkter er det snakk om da? Jeg handlet også endel på iherb før, men siden frakten har blitt så høy handler jeg mer på Vitacost nå. Hovedsaklig vitaminer, hudprodukter, matvarer og te. Husker ikke helt hva frakten ligger på der, men den er rimeligere enn hos iherb. Iherb har forøvrig begynt med å gjøre noen varer til "shipping saver", kjøper du de får du billigere frakt. Ikke funnet noe jeg ønsket å kjøpe der selv som førte til billigere frakt, men kan jo hende du finner noe Endret 25. november 2017 av I haz noodles
Lava Anne Skrevet 25. november 2017 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2017 På 23.11.2017 den 23.10, I haz noodles skrev: Hvilke produkter er det snakk om da? Jeg handlet også endel på iherb før, men siden frakten har blitt så høy handler jeg mer på Bigvits nå. Hovedsaklig vitaminer, hudprodukter, matvarer og te. Husker ikke helt hva frakten ligger på der, men den er rimeligere enn hos iherb. Iherb har forøvrig begynt med å gjøre noen varer til "shipping saver", kjøper du de får du billigere frakt. Ikke funnet noe jeg ønsket å kjøpe der selv som førte til billigere frakt, men kan jo hende du finner noe Å så flott. Ja, jeg tenker, shampoo balsam, såpe, osv. Elsket iherb og hadde funnet meg noen gode produtker. Må liksom starte på nytt igjen med å lete på nye nettsider men sånn blir det.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #4 Skrevet 25. november 2017 Hvis du liker produktene på iherb, hvorfor ikke bare kjøpe skjeldnere? Samle opp en del? Hvorfor kan du ikke handle over 200? Anonymkode: 036bc...c5e
Glimre Skrevet 25. november 2017 #5 Skrevet 25. november 2017 2 hours ago, Lava Anne said: Å så flott. Ja, jeg tenker, shampoo balsam, såpe, osv. Elsket iherb og hadde funnet meg noen gode produtker. Må liksom starte på nytt igjen med å lete på nye nettsider men sånn blir det. Frakten på iherb avhenger mye av vekten på bestillingen. Produkter som shampo og balsam er ofte litt tunge, så da kan det bli dyrt dessverre.. Jeg skrev forresten feil i innlegget mitt over, jeg mente Vitacost, ikke Bigvits (redigerte det nå). Vitacost har mange av de samme varene som iherb, så ville sjekket der. Frakten koster 8 dollar for pakker opp til 1.6 kg.
Lava Anne Skrevet 25. november 2017 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2017 19 minutter siden, I haz noodles skrev: Frakten på iherb avhenger mye av vekten på bestillingen. Produkter som shampo og balsam er ofte litt tunge, så da kan det bli dyrt dessverre.. Jeg skrev forresten feil i innlegget mitt over, jeg mente Vitacost, ikke Bigvits (redigerte det nå). Vitacost har mange av de samme varene som iherb, så ville sjekket der. Frakten koster 8 dollar for pakker opp til 1.6 kg. Jøss, ja, jeg var inne på bigvits, men det var ikke relevant for meg. Fant frem til Vitacost for litt siden og har lagt inn bestilling Takk for tips!
Glimre Skrevet 26. november 2017 #7 Skrevet 26. november 2017 14 hours ago, Lava Anne said: Jøss, ja, jeg var inne på bigvits, men det var ikke relevant for meg. Fant frem til Vitacost for litt siden og har lagt inn bestilling Takk for tips! Hehe, nei skjønner at det ikke var relevant da, gikk litt fort i svingene da jeg svarte.. Måtte rette det opp da jeg så det. Vitacost ble i hvertfall min "redning" da frakten til iherb gikk i taket. Bare hyggelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå