Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det trygt å bestille solkrem fra blivakker? Er det ekte vare? Har de solkremer som ikke er gamle eller har blitt oppbevart på feil måte?

Skrevet

Jeg har handlet masse hud- og hårpleie på blivakker.no og har aldri opplevd noe tull. Rimelige priser og rask (og gratis) levering :)

• Liker 4
Skrevet

Jeg handler også masse på blivakker og har aldri hatt noen problemer med produktene der :)

• Liker 3
Skrevet

Jada, blivakker er bra.  Har ikke opplevd noe tull derfra, har ikke hørt om noen andre som har det heller  

Anonymkode: 6c66c...d15

• Liker 3
Skrevet

Jeg er fornøyd med de i alle fall :)

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, Alice123 skrev:

Jeg har handlet masse hud- og hårpleie på blivakker.no og har aldri opplevd noe tull. Rimelige priser og rask (og gratis) levering :)

Rimelig? Har fulgt med priser. Eks kjempetilbud....bare i dag...jul...påske..Black fredag. ..70 %. Er samme priser hele tiden. F....lureside. 

Anonymkode: f8051...a79

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Rimelig? Har fulgt med priser. Eks kjempetilbud....bare i dag...jul...påske..Black fredag. ..70 %. Er samme priser hele tiden. F....lureside. 

De er rimelige sammenlignet med butikkpriser.

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Enig i at de overdriver disse såkalte tilbudene en del.... Registrert meg i en konkurranse der de fikk e-postadressen min, men følte de bare spammet innboksen min med "SALG" hele tiden, så avregistrerte meg der. Virket bare mot sin hensikt med det maset der, og prisene er som du sier hovedsaklig de samme hele tiden. Men flere av produktene jeg kjøper fast vet jeg er rimelige der, og jeg bruker prisguiden og ser hos konkurrentene for å sjekke priser før jeg kjøper.

• Liker 2
Skrevet

Raskeste levering av alle nettshopper jeg har bestilt på, elsker blivakker og handler omtrent ikke andre steder med mindre jeg må nå. 

Anonymkode: 24075...e1c

• Liker 3
Skrevet

Aldri hatt problemer med dem eller produktene deres :) 

• Liker 2
Skrevet
52 minutter siden, EnPerson skrev:

Er det trygt å bestille solkrem fra blivakker? Er det ekte vare? Har de solkremer som ikke er gamle eller har blitt oppbevart på feil måte?

Jeg har bestilt i mange år fra blivakker. Aldri noe tull. 

Solkremer er ikke så ømtålelig som man trodde før. Der er og så stor omsetning hos bli vakker at ting neppe rekker å bli gammelt. De har system på tingene sine. 

Anonymkode: 108d8...1d4

• Liker 3
Skrevet
29 minutter siden, Perelandra skrev:

De er rimelige sammenlignet med butikkpriser.

De varierer prisene sine opp og ned. Noen ganger er blivakker billigest, andre ganger er nordicfeel eller blush billigest på samme produkt. Jeg bestiller aldri før jeg har undersøkt alle tre, og gjerne også sett på feelunique.com. sistnevnte er markert billigere enn butikk/apotekpris på hudpleieprodukter jeg bruker. Når varene har blitt skadet så får jeg nytt, hos alle fire. Det eneste er at det tar litt vel lang tid. 

Tror det er tirsdager eller mulig torsdager det er beste priser. 

Anonymkode: 108d8...1d4

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Javel, de produktene jeg bruker og har kjøpt fast i flere år har alltid vært billigst hos blivakker, sammenlignet med butikkpriser og andre nettbutikker (feelunice, blush osv.). Prisene varierer på de produktene jeg har brukt i flere år, noen ganger koster de det samme som andre steder, men som regel er de billigere.

Mail fra blivakker går rett i spaminboxen så jeg vet ikke hvor mye reklame som kommer

• Liker 1
Skrevet

Bra kvalitet og superrask frakt!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...