AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #1 Skrevet 23. november 2017 Det er lite fint med å være betatt av noen, ikke slik som jeg blir det. Føler at personen gjør livet surere og søtere for meg på samme tid. Når h* ikke er i nærheten klarer jeg å slappe av, nyte samvær med andre, gjøre det jeg skal, generelt være mer meg selv og ha utbytte av tiden uten å bekymre meg for alt. Når personen Er Der derimot blir alt bare kaos og jeg mister meg sjøl 😞 Det er ma-re-ritt for meg fordi jeg føler så sterkt for h*. Kan egentlig ikke slutte å omgås h* heller, men haater å være ute av balanse på denne måten. Har sagt tusen ganger til meg selv at jeg bare må være vanlig og overse h* men det skjer noe med kroppen med en gang h* er i rommet... Eller i rommet ved siden av. Eller i samme bygning for den saks skyld! Føler meg helt idiot, godt voksen er jeg også. HVA kan jeg gjøre for å bli kvitt denne nervøsiteten og trangen til å si dumme ting og heller være den modne og avslappa personen som jeg faktisk er..😩 Har klart og klarer det fint med mange andre Anonymkode: 41f1c...787 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #2 Skrevet 23. november 2017 Dette må du bare overleve! Anonymkode: 544be...7a5
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #3 Skrevet 23. november 2017 Du kan vel hinte om at du er interessert da... flørte litt? Anonymkode: 406fc...696 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #4 Skrevet 23. november 2017 Fuck! Fuck! Fuck! Kan du vennligst skrive fuck! ?? Anonymkode: 58987...b39 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #5 Skrevet 23. november 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan vel hinte om at du er interessert da... flørte litt? Anonymkode: 406fc...696 Haha, da blir ting bare verre... Har prøvd, h* responderer ikke. Ikke mer enn til andre! Ting er litt komplisert og jeg tviler egentlig veldig sterkt på at h* ser på meg som noe mer enn en venn( hvis h* "ser" på meg som noe i det hele tatt) 🙊Vil ikke skape ubehagelig stemning for personen, det er jo tross alt mitt problem at jeg ikke klarer å forholde meg normalt til h* Anonymkode: 41f1c...787
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #6 Skrevet 23. november 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fuck! Fuck! Fuck! Kan du vennligst skrive fuck! ?? Anonymkode: 58987...b39 Fuuuck-er Anonymkode: 41f1c...787 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #7 Skrevet 23. november 2017 Du virker ikke særlig voksen av deg som sier "fuck deg" til en du er betatt av da. Den personen kan jo ikke noe for at du ikke greier å kontrollere følelsene dine og blir tullerusk som en fjortiss av å være i samme rom. Det beste for å hoppe ut av sånne hekter er så si til seg selv at personen har kjæreste og at det aldri vil bli dere. Se på personen som en gammel mann/dame eller som en tavle med kritt eller et bord, gjør den mellommenneskelige relasjonen umulig i hodet ditt og den romantiske fantasien til et tilbakelagt kapittel. Er faktisk ikke så vanskelig. Anonymkode: 841e4...2c4 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #8 Skrevet 23. november 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du virker ikke særlig voksen av deg som sier "fuck deg" til en du er betatt av da. Den personen kan jo ikke noe for at du ikke greier å kontrollere følelsene dine og blir tullerusk som en fjortiss av å være i samme rom. Det beste for å hoppe ut av sånne hekter er så si til seg selv at personen har kjæreste og at det aldri vil bli dere. Se på personen som en gammel mann/dame eller som en tavle med kritt eller et bord, gjør den mellommenneskelige relasjonen umulig i hodet ditt og den romantiske fantasien til et tilbakelagt kapittel. Er faktisk ikke så vanskelig. Anonymkode: 841e4...2c4 Ja for jeg "sier" det bokstavelig talt!! Not. Min tanke er fri er det noe som heter... Og om du hadde lest forklaringen i det forrige svaret mitt hadde du skjønt at jeg er fullt klar over at det bare er Mitt problem. Jeg har som sagt ikke prøvd å legge det over på noen andre heller. Kanksje det er lett for deg å stenge dine følelser og fantasier, men jeg er ikke på den måten. Men takk for rådene, skal prøve å forestille meg at h* er de tingene du skrev. Anonymkode: 41f1c...787
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #9 Skrevet 23. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du virker ikke særlig voksen av deg som sier "fuck deg" til en du er betatt av da. Anonymkode: 841e4...2c4 herregud.... er det mulig å være så hårsår. Au au, hun skrev fakk deg. Anonymkode: 544be...7a5 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #12 Skrevet 23. november 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: metoooo Anonymkode: 26672...966 Hææææ?? Anonymkode: 41f1c...787
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #13 Skrevet 23. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hææææ?? Anonymkode: 41f1c...787 meg også..jeg har det på samme måte. "Me too" (nei, ikke #metoo-kampanjen) Anonymkode: 26672...966
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #14 Skrevet 23. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: meg også..jeg har det på samme måte. "Me too" (nei, ikke #metoo-kampanjen) Anonymkode: 26672...966 Haha, Okay; Trodde du mente at jeg trakasserte personen. Det er jo det jeg frykter aller mest at h* skal tro... Lyst til å fortelle? Eventuelt hvordan du takler det i hverdagen? Anonymkode: 41f1c...787
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #15 Skrevet 23. november 2017 Hvorfor kan det ikke bli dere? Hvordan har du prøvd å hinte? Er ikke mange som er så gode på å ta i mot hint 😊 Anonymkode: f5da0...61e
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #16 Skrevet 23. november 2017 Hvordan har du uansett klart å bli så betatt av noen du nesten ikke kjenner, siden du sier "hvis h*n ser på meg som noe i det hele tatr"? Anonymkode: f5da0...61e 1
fuglekvitter__ Skrevet 23. november 2017 #17 Skrevet 23. november 2017 (endret) 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trodde du mente at jeg trakasserte personen. Anonymkode: 41f1c...787 Et par stk på kg gjør ikke noe annet enn å plage andre på nettet. Også ber de moderator om å slette ting hele tiden. Ingenting skal med. Som om at de skal ha spesialbehandling av kg. Lykke til Ts. Endret 23. november 2017 av fuglekvitter__
fuglekvitter__ Skrevet 23. november 2017 #18 Skrevet 23. november 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan har du uansett klart å bli så betatt av noen du nesten ikke kjenner, siden du sier "hvis h*n ser på meg som noe i det hele tatr"? Anonymkode: f5da0...61e Litt rart ja.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #19 Skrevet 24. november 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan har du uansett klart å bli så betatt av noen du nesten ikke kjenner, siden du sier "hvis h*n ser på meg som noe i det hele tatr"? Anonymkode: f5da0...61e Akkurat nå, fuglekvitter__ skrev: Litt rart ja. Si det..- Det som kalles kjemi muligens, h* er veldig karismatisk. Men jeg tenker også at den sympatien kommer bare fra min side, at for h* så er det verken fra eller til. Det jeg mener med "om h* ser på meg som noe i det hele tatt". Har omgås h* jevnt i rundt to år nå. Kjente egentlig "noe" rett etter at jeg traff personen for første gang også har det bare blitt forsterket når vi har blitt litt kjent da.. Dessverre for meg.. Anonymkode: 41f1c...787
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #20 Skrevet 24. november 2017 Dette er den verste forklaringen (tror jeg) jeg har hørt om at personen ikke liker deg tilbake. Du har altså ikke fortalt personen at du liker han? Og hvorfor i alle dager gjør du ikke det? Få ut fingern Anonymkode: 7334d...033 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå