AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #41 Skrevet 24. november 2017 Sparkjøp har en god og rimelig Iris ull/silke longs https://www.sparkjop.no/814470_Iris_ull-silke_longs?gclid=EAIaIQobChMImIfLjPbV1wIVVzPTCh0N5QtaEAkYHSABEgJodvD_BwE Anonymkode: 600df...76c
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #42 Skrevet 24. november 2017 Du som søker ullundertøy: skal du ha en god og varm og tykkere ullbukse til kalde dager, anbefaler jeg denne som er til halv pris https://www.skittfiske.no/ulvang/155273/ulvang-rav-pants-xl-koks-melert--komfortabel-slitesterk?gclid=EAIaIQobChMI5K3Q3PbV1wIVIgvTCh2fYgrdEAkYBSABEgIVO_D_BwE sjekk også skittjakt.no da disse to nevnte butikkene har mange av de samme tilbudene. Jeg har sett den samme på skittjakt Anonymkode: 600df...76c
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #43 Skrevet 24. november 2017 Jeg bruker ofte google for å finne tilbud. Velg shopping etter at du har søkt etter feks ullongs, og du får da opp mange alternativer og du kan velge å sortere på pris. Jeg bruker også prisjakt.no og prisguide.no for å sjekke hvor varen er billigst. Man får også se prisutviklingen på varene, på de nevnte nettstedene. Anonymkode: 600df...76c 1
mjauritz Skrevet 24. november 2017 #44 Skrevet 24. november 2017 (endret) Må bare tipse om denne Coop Obs har Dock Boots til barn til 149,- https://coop.no/sortiment/obs-sortiment/sport-og-fritid/klar-og-sko-til-barn/stovler/dock-boot-88-204/?variantCode=6571 (flere farger) De skoene er jo helt geniale, og de pleier jo å være litt dyre Endret 24. november 2017 av mjauritz 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #45 Skrevet 24. november 2017 Fine Janus ulltrøyer her til 199,-, til deg som spurte etter ull til dame https://coop.no/obs/sokeresultat/#0///dame ulltrøye Anonymkode: 600df...76c
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #46 Skrevet 24. november 2017 10 minutter siden, mjauritz skrev: Må bare tipse om denne Coop Obs har Dock Boots til barn til 149,- https://coop.no/sortiment/obs-sortiment/sport-og-fritid/klar-og-sko-til-barn/stovler/dock-boot-88-204/?variantCode=6571 (flere farger) De skoene er jo helt geniale, og de pleier jo å være litt dyre Takk for godt tips Anonymkode: 600df...76c 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #47 Skrevet 24. november 2017 25 % på hele nettbutikken hos Douglas.no Minimum 20% på hele nettbutikken hos lampemesteren.no Anonymkode: db8b5...d9b
FrøkenFox Skrevet 24. november 2017 #48 Skrevet 24. november 2017 Blir nesten for mange tilbud synes jeg, det renner inn mailer og sms'er fra alle kanter!... Vanskelig å vite om et tilbud er bra eller ikke! Men men, jeg fant hvertfall en slags oversiktside her, som jeg bruker til litt navigering i julegaveshoppingen min:http://blackfridaysalg.com/black-friday-oversikt/ Kanskje den kan hjelpe flere med å få litt oversikt!
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #49 Skrevet 24. november 2017 Her er en god oversikt: https://prisguiden.no/tilbud/black-friday Anonymkode: dacc8...842
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #50 Skrevet 24. november 2017 Butikkene ville aldri ha drevet med dette tullet, med mindre de faktisk hadde tjent masse penger på dette... Anonymkode: f70cb...37e 1
mjauritz Skrevet 24. november 2017 #51 Skrevet 24. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Butikkene ville aldri ha drevet med dette tullet, med mindre de faktisk hadde tjent masse penger på dette... Anonymkode: f70cb...37e Jeg tror ikke helt du skjønner hvordan black friday fungerer for butikker Når det er en dag hvor ALLE har salg, og ALLE shopper, så er det mulig å selge ut plagg som man egentlig har tatt ut av varesortimentet på grunn av juletiden. Det er typisk mye av dette årets kolleksjoner som er på salg, fordi nye kommer i januar. Dessuten er de store butikkene og butikkene på kjøpesenter nesten tvunget til slikt salg fordi for eksempel kjøpesenteret ønsket å tiltrekke så mye kunder som mulig for alle butikkene, og da fungerer det ikke om kun 2 butikker har salg. I butikken jeg jobber i så tjener vi ikke spesielt mye på blackfriday (det er noen varer vi går i pluss på), men på det meste prøver vi å få solgt ut så mye som mulig for å gå i 0,- fordi det er bedre enn å gå i minus. I år har vi for eksempel mye av fjorårets ull på salg fordi vi har for lite igjen til at det kan ligge ute i butikken og ta opp plass. Det betyr ikke at ullet er hverken dårligere eller styggere enn årets kolleksjon, men når vi kun har igjen et visst antall av størrelsene vil det ikke være plass til dette + årets kolleksjon ute i butikken. Da er black friday en SUPER dag å legge dette ut, fordi da ryker nesten alt på en dag
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #52 Skrevet 24. november 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Butikkene ville aldri ha drevet med dette tullet, med mindre de faktisk hadde tjent masse penger på dette... Anonymkode: f70cb...37e Eh, nei, selvfølgelig? De driver butikk, ikke veldedighet. Men hva er poenget ditt? Stort sett alle salg butikkene har er for å få solgt unna varer de ellers sliter med å få solgt, eller få folk til å kjøpe masse ting de ikke trenger, og som de normalt sett ikke ville kjøpt. Butikken tjener mer på å selge en vare til 40% rabatt enn på å ikke få solgt den i det hele tatt. Når alle butikkene har masse salg samtidig, må butikkene i tillegg konkurrere om å få kundene. Elkjøp taper penger om de har fullpris på alt, og det medfører at folk går på salget på Power og kjøper alt de trenger der i stedet. Anonymkode: 7142b...81f
makkapakka Skrevet 24. november 2017 #53 Skrevet 24. november 2017 black week, black friday, black weekend, hva blir det neste? black month, black year?
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #54 Skrevet 24. november 2017 Grunnen til at det er blitt Black week, er at kundene venter hele uken med å handle helt til fredagen, så butikkene taper omsetning hele uken. Derfor har de tilbud fra mandagen av, for å få folk til å handle der. Er egentlig ganske logisk:) Anonymkode: 6aab3...7e8
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #55 Skrevet 24. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Grunnen til at det er blitt Black week, er at kundene venter hele uken med å handle helt til fredagen, så butikkene taper omsetning hele uken. Derfor har de tilbud fra mandagen av, for å få folk til å handle der. Er egentlig ganske logisk:) Anonymkode: 6aab3...7e8 Og derfor de har tilbud på ulike ting på ulike dager. De satser vel på at mange kommer for å kjøpe en ting de har på tilbud, og så kjøper de en annen ting til fullpris også for de gidder ikke komme tilake over flere dager for å få kjøpt alt på salg. Anonymkode: 7142b...81f
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #56 Skrevet 24. november 2017 Det er mitt første år som kjøper og lurer på om de pleier å sette ned prisen enda litt til når det blir like før stengetid i dag fredag? Anonymkode: a79c8...065
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå