Gå til innhold

Black friday-salget har allerede startet i noen butikker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Både Stormberg.no XXL.no og Fjellsport.no og Boots.no har startet. Skitt fiske starter kl 00.00. Jeg har tittet litt på de 3 førstnevnte, men jeg fant ikke noe av det jeg var ute etter. De har mye bra altså. Ville bare tipse dere andre.

Gi gjerne tips om butikker som du vet om som allerede har startet Black Friday-salget.

Anonymkode: 600df...76c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er rasistisk at de kaller det for det. Fordi de assosierer mørk med å være billig, verdiløs. Heller enn å se det som noe verdifull, dyrt. 

Anonymkode: c508a...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er rasistisk at de kaller det for det. Fordi de assosierer mørk med å være billig, verdiløs. Heller enn å se det som noe verdifull, dyrt. 

Hva er rasistisk.......?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂👏

Anonymkode: 9aebc...e71

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må du lese deg opp om bakgrunnen for navnet Black Friday 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sirah skrev:

Hva er rasistisk.......?

Assosiasjonen mellom mørk og billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt sokker. Antakeligvis kommer jeg til å kjøpe en lang selskapskjole og noen spill på Steam også. Jeg bryr meg egentlig ikke noe særlig om Black Friday, men om jeg kan få noe jeg uansett ville ha kjøpt for billigere pris takker jeg gjerne ja til det. Jeg holder meg imidlertid innendørs. Jeg hater å være i butikker generelt når det nærmer seg jul, og Black Friday virker mildt sagt som et mareritt. 

Anonymkode: 12d62...f61

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Assosiasjonen mellom mørk og billig.

Ærlig talt, det får være grenser for alt man skal føle seg krenket over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CDON har forresten tilbudsslipp hver time i morgen. Vet noen hva disse tilbudene går i? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt klarte noen å finne rasisme i en butikksalgsreklame.....   ta deg sammen. Hadde det hett negersalg så hadde det vært noe annet, men det gjør det altså ikke...  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hele "black week" er stprt sett bare tull.. 

Det hadde vært mye bedre med en dag med veldig stort salg, isteden for en ukes tid med små salg...  

Anonymkode: f70cb...37e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kjøpt sokker. Antakeligvis kommer jeg til å kjøpe en lang selskapskjole og noen spill på Steam også. Jeg bryr meg egentlig ikke noe særlig om Black Friday, men om jeg kan få noe jeg uansett ville ha kjøpt for billigere pris takker jeg gjerne ja til det. Jeg holder meg imidlertid innendørs. Jeg hater å være i butikker generelt når det nærmer seg jul, og Black Friday virker mildt sagt som et mareritt. 

Hva slags sokker og til hvilken pris og hvor?

Anonymkode: 600df...76c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forestill  deg siste fredagen før 5 helligdager på rad, dagen før lillejulafta, og romjulsalget, alle disse dagene på en gang, det dekker ikke en gang fornavnet til det syke black friday kaoset av folk her i bergen. 

Anonymkode: 1277d...9ff

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sort er også en sørgefarge. Butikkene sørger muligens for at de "må" selge varene sine så billig 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lefdal.com har klikket. :fnise: Kan ikke en gang legge til ting i handlekurven og ofte får jeg: Vi har mye trafikk. 

Anonymkode: 8dadc...dde

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...