Ostepooopp Skrevet 23. november 2017 #1 Skrevet 23. november 2017 Skal kjøpe ny støvsuger. Noen som vet om jeg bør kjøpe Miele C3 Powerline eller Miele C3 Ecoline? Hvilken er best? Med best så mener jeg den som suger best og er enklest å manøvrere osv 😊
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #2 Skrevet 23. november 2017 Har du vært på elkjøp el. Og sammenlignet produktene? Anonymkode: 3dcb2...656
Belima Skrevet 23. november 2017 #3 Skrevet 23. november 2017 Les tester av støvsugere før du bestemmer deg. Har du hund eller katt, så spiller det stor rolle hvilken du velger. Mange tepper er også med på å avgjøre valget ditt. Personlig synes jeg at munnstykket til gulv er med på å avgjøre vaget mitt. Noen støvsugere er elendige på glatte gulv, andre veldig gode.
Ostepooopp Skrevet 23. november 2017 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2017 De scorer godt i tester begge to, hehe. Har ingen dyr, og en liten leilighet. Men det med munnstykke var et godt tips 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #5 Skrevet 24. november 2017 Vi har Miele C1. Veldig fornøyd med denne enkle modellen også. Anonymkode: e05ae...fc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå