Gå til innhold

Hva er det hyggeligste noen har sagt til deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En person som vet hvordan jeg har jobbet med meg selv gjennom mange år sa med beundring at jeg ikke måtte forandre meg. Det er det fineste noen har sagt til meg og noe jeg ikke vil glemme. :blomst:

Hva med deg?

Anonymkode: 814bc...782

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det var fint sagt! :)

Det hyggeligste noen har sagt til meg er at jeg har et godt hjerte, og at jeg har inspirert dem og ikke skal bry meg om andre som ikke forstår meg. 

Anonymkode: a890f...02b

• Liker 1
Skrevet

En kjæreste jeg hadde engang sa at jeg var veldig karismatisk og at den spennende personligheten min strålte ut av meg. Dette gjorde meg rakrygget! Jeg har fått mange komplimenter i mitt 29 år lange liv, men det er disse jeg husker. De andre har vært knyttet til utseende. 

Anonymkode: 2cc3c...24b

• Liker 1
Skrevet

"Du får meg til å ønske å være et bedre menneske." :)

Anonymkode: 4f070...64a

• Liker 2
Skrevet

At jeg har fin rumpe! Det er det viktigste for meg, trenger ikke komplimenter for personligheten min, det bryr jeg meg ingenting om

Anonymkode: 553a6...b42

Skrevet

Det fineste jeg bar hørt må vel være da en venninne sa at hun alltid prøvde å bli mer som meg, siden jeg var en tvers igjennom snill person. Og selv om man ikke kjente meg så kunne man se at jeg var en kjempegod person og omsorgsfull og snill. 

Hun sa dette etter jeg lurte på hvorfor jeg alltid endte opp i samtaler med folk samme hvor jeg var hen, setter seg alltid gamle damer ved siden av meg på trikken for å snakke osv. 

Satte veldig pris på det, da jeg ofte føler meg slem fordi jeg er sjenert og føler jeg ikke oppfører meg slik jeg ønsker å gjøre. 

Anonymkode: ffa31...082

• Liker 2
Skrevet

Sånn utenom alt det fine kjæresten min sier til meg så har jeg flere fine ting jeg har lagt på lager fra andre.

Jobbet i barneskole en periode og første dagen kommer et barn på ca 8 år bort til meg "wæow.. du er pen du!" Kjempe søtt sagt i grunn 😊😊

Har opplevd at folk har vært veldig opptatt i sitt eget og gått ganske fort og skal forbi, men bråstoppet og beundret meg. Veldig koselig for meg selv, kjæresten min syns og det var gsnske kult.

For meg så betyr det ganske mye ettersom jeg vokst opp med en voldelig psykisk syk mor som alltid klaget på at jeg var så stygg. 

Anonymkode: 9c225...85b

Gjest Overrasket
Skrevet

"Herregud, det var noen deilige orgasmer". 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

At jeg har fin rumpe! Det er det viktigste for meg, trenger ikke komplimenter for personligheten min, det bryr jeg meg ingenting om

Du vil heller få komplimenter for utseende enn for personlighet/være måte? Wow!! Du er spesiell. Jeg er omvendt. 

Anonymkode: 6959b...8bd

Skrevet

Husker ikke helt ordrett hva som ble sagt, men ca dette: Jeg beundrer deg fordi du tør å stå på ditt, selv om det kan være vanskelig der og da, og slå negativt tilbake på deg selv. Du er ærlig, sier ting som det er, men enn så kjærlig. Selv om du tidvis kan tolkes som streng, så ser jeg at du gjør det ut av rettferdighet og fordi du ønsker andre godt.

Det var hyggelig å høre, da det er sant at jeg har en litt streng personlighet og ofte gjør ting som er litt ukomfortable som andre ikke ville gjort.

Skrevet

3 åringen min sa: "Mamma du er ku(l)" Jeg trodde altså hun sa kul og sa; "Åh syns du mamma er kul! så kult da!"  prøvde på en high five og al det der.."Nei mamma,du er en ku,som møø møø!" Var ikke det hyggeligste,men egentlig veldig morsomt..sånn etterhvert.:fnise:

Anonymkode: 9f93b...ed2

Skrevet

"Du er faktisk ganske snill når du gidder være det. Du burde prøve det oftere!" - jeg har fulgt rådet hennes.

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vil heller få komplimenter for utseende enn for personlighet/være måte? Wow!! Du er spesiell. Jeg er omvendt. 

Skjønner ikke det? Utseendet er jo det viktigste syns jeg.

Skrevet

Du har et godt hjerte.

Anonymkode: def61...e7c

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke det? Utseendet er jo det viktigste syns jeg.

Jeg er ikke så shallow! Jeg kunne aldri falt for en fyr som er kjekk på utsiden, men dum som et brød. Det er ikke tiltrekkende. Jeg faller for personligheten til folk, ikke for utseende. Folk er forskjellig. 

Skrevet

Liker best når folk sier de synes jeg er morsom og lett å være med. Jeg trenger ikke å høre at jeg er så smart, dyp og bra på alle måter. Men at folk setter pris på at jeg er i nærheten og er meg selv er det som varmer aller mest. Det var en pårørende en gang som kom til meg og sa takk for at du er du. Og det likte jeg godt å høre. 

Skrevet

At jeg gjør hverdagen til en fest på jobb. Det synes jeg var skikkelig hyggelig :) Jeg skal aldri bytte jobb!

Fikk også veldig skryt av en kunde en gang jeg leverte mat til et selskap. Sjefen i denne jobben var verdens mest utakknemlige dame og jeg husker jeg begynte å grine i bilen da jeg var ferdig hos kunden. Kom tilbake på jobb og det var bare kjeft å få. Var forøvrig ikke bare meg som fikk kjeft, hele gjengen fikk utskjellinger flere ganger i løpet av skiftet. Holdt ut i et år.

Fikk også høre av ei at jeg hadde så fint hår. Jeg har alltid hatet håret mitt, men etter den kommentaren har jeg begynt å like det ganske godt. Har veldig tykt hår med store naturlige bølger.

Anonymkode: 64116...c15

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke så shallow! Jeg kunne aldri falt for en fyr som er kjekk på utsiden, men dum som et brød. Det er ikke tiltrekkende. Jeg faller for personligheten til folk, ikke for utseende. Folk er forskjellig. 

Da er vi totalt forskjellige tydeligvis.

Skrevet

Kan ikke si hva som er finest, men får svært ofte høre ting som at jeg er svært snill, blid, smart, søt osv. Daten sa her om dagen at jeg er en jækla bra jente, at jeg er en eventyrer og må aldri forandre meg på det osv. Blir veldig glad av sånne ting :)

Anonymkode: bcd5b...bd4

Skrevet

Pappa sa at jeg er grunnen til han klarte å bli rusfri :) Det har jeg tenkt på hver dag siden han sa det 

Anonymkode: 7adbe...ef1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...