Gå til innhold

Uten kg i en uke....

Fremhevede innlegg

Skrevet

For øyeblikket er det mange tråder der ute som handler om stooooort alderspenn mellom par (han er i midten av 30 åra eller førti åra og hun er 15-20 år yngre) og det er alltid like morsomt å bevitne den usikre mannen som sitter bak tastaturet å skriver disse trådene.. 

Det er også en gal mann som flasher musklene sine i alle mulige tråder og vil banke opp alt og alle

Anonymkode: cbe88...d75

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For øyeblikket er det mange tråder der ute som handler om stooooort alderspenn mellom par (han er i midten av 30 åra eller førti åra og hun er 15-20 år yngre) og det er alltid like morsomt å bevitne den usikre mannen som sitter bak tastaturet å skriver disse trådene.. 

Det er også en gal mann som flasher musklene sine i alle mulige tråder og vil banke opp alt og alle

Anonymkode: cbe88...d75

Det trollet har jeg også gjennomskuet ;) Kjenner igjen skrivemåten og metoden som brukes til å "pynte inn den store alderforskjellen" med en "glorie" over hodet :gullengel:

Begynner å bli sprøtt når man ellers vet om 1-2 par hvor alderforskjellen er så stor (og da har man levd en stund) mens på KG er det såpass vanlig at det dukker opp slike tråder oftere enn "normal" aldersforskjell :smoke:

Anonymkode: 7e066...bcd

Skrevet
20 minutter siden, visningsnamn skrev:

Det har jeg også lurt på noen ganger, om jeg blir skada av å være her. Litt sånn sakte, men sikkert.

Skal teste ut en KG-fri uke og håper det blir positivt og herlig og at jeg frir meg fra det onde før det er for sent.

Takk for tipset. :tree:

Hah, ja test det ut og oppdater. Man blir jo helt hektet av å være her. Jeg meldte meg inn for 3 år siden fordi jeg ville ha svar på noe ang studier og en mann jeg da var så forelsket i. Jeg har sett på disse gamle trådene litt og må le litt siden de ikke er et problem i dag. 

Men jeg skriver jo tråder om alt jeg lurer på nå. Og jeg ser andres spørmål om ting her og da begynner jeg å lure på det samme :P og den abstinensen når man ikke har vært på kg på fler timer, og ser spent på om noen har svart på spørmsålet ditt :P 

Anonymkode: adfdb...7b3

Skrevet

Jeg var borte endel måneder fra forumet - når jeg kom tilbake så var jeg forbauset hvor hvor hyggelige folk flest egentlig var her inne. Før var det jo helt andre boller. Har enda ingen forklaring på stemningsendringen annet enn at jeg tolker det dithen at moderatorene har begynt slå hardt ned på personangrep og av den grunn ser man mindre til denne negativiteten.

• Liker 1
Skrevet

Folk her er snille i forhold til hvordan enkelte oppfører seg på Kvinneforum. 

Anonymkode: 9fe90...1a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...