AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #1 Skrevet 23. november 2017 Jeg har vært uten kg i en uke og følte jeg kunne finne andre typer svar på ting. Men så prøver jeg og se her igjen og merker snev av negativitet. Igjen. Er det veldig negativt her?:p Anonymkode: adfdb...7b3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #2 Skrevet 23. november 2017 Ja. Jeg unner ikke noen jeg er glad i å henge her. Hvis de gjør det så vil jeg vite det og redde dem Anonymkode: 56268...af4 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #3 Skrevet 23. november 2017 Ja. Det er når jeg har vært borte fra KG en stund jeg virkelig merker hvor sure og stygge mange er. Og så blir jeg glad for at man får heldigvis ikke sånn respons irl. Men det hadde jo vært hyggelig om man kunne spurt om noe på et forum med så mange brukere uten å bli halshugget av surpomper for en filleting. Anonymkode: f8a47...aad 1
Gjest NotNaomi Skrevet 23. november 2017 #4 Skrevet 23. november 2017 Jeg elsker Kg. Nå har jeg hatt det tøft en tid. Og jeg har ikke vært her så mye. Denne tiden på året er bare helt jævli for meg. Men her er alt like normalt,sprøtt og menneskelig som alltid. Det er en trøst å være her :-) vi er bare mennesker. På godt og vondt. De som ikke liker Kg tror jeg handler om de som ikke tør se seg i speilet. Her er alt fra a til å. Vi menneskelige :-)
Gjest NotNaomi Skrevet 23. november 2017 #5 Skrevet 23. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Det er når jeg har vært borte fra KG en stund jeg virkelig merker hvor sure og stygge mange er. Og så blir jeg glad for at man får heldigvis ikke sånn respons irl. Men det hadde jo vært hyggelig om man kunne spurt om noe på et forum med så mange brukere uten å bli halshugget av surpomper for en filleting. Anonymkode: f8a47...aad Så trist. Se de gode her,og ta til deg hva de skriver. Drittsekker er over alt. Men de trenger bare kjærlighet:-)
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #6 Skrevet 23. november 2017 Akkurat nå, NotNaomi skrev: Jeg elsker Kg. Nå har jeg hatt det tøft en tid. Og jeg har ikke vært her så mye. Denne tiden på året er bare helt jævli for meg. Men her er alt like normalt,sprøtt og menneskelig som alltid. Det er en trøst å være her :-) vi er bare mennesker. På godt og vondt. De som ikke liker Kg tror jeg handler om de som ikke tør se seg i speilet. Her er alt fra a til å. Vi menneskelige :-) Jeg respekterer ditt syn og ble glad når jeg kunne lese at noen hadde det fint her inne og trives. Men hey, "De som ikke liker KG tror jeg handler om de som ikke tør se seg i speilet. Her er alt fra a til å". Du mener det ja.... Vel...Jeg kan vel i grunnen svare på hvorfor jeg ikke liker KG og hva jeg liker med KG på egenhånd eller? Anonymkode: 56268...af4 3
Gjest NotNaomi Skrevet 23. november 2017 #7 Skrevet 23. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg respekterer ditt syn og ble glad når jeg kunne lese at noen hadde det fint her inne og trives. Men hey, "De som ikke liker KG tror jeg handler om de som ikke tør se seg i speilet. Her er alt fra a til å". Du mener det ja.... Vel...Jeg kan vel i grunnen svare på hvorfor jeg ikke liker KG og hva jeg liker med KG på egenhånd eller? Anonymkode: 56268...af4 Ok :-) jeg var kanskje litt bastant. Unnskyld.
fuglekvitter__ Skrevet 23. november 2017 #8 Skrevet 23. november 2017 (endret) Det er veldig sånn ædda bædda (altså: barnslig) og masse tull og fjas. 50% er oppdiktet, noe er sant og sikkert mange som skriver fordi de kjeder seg. Standard ting noen skriver: - get help. - Popp en pille. - Dumminger/du er dum/dere er dumme. - Skaff deg/dere en psykolog. - Du/dere kan ingenting. - Også er det ofte en som skriver hæ til alt. Uansett hva noen skriver så skriver en eller annen hæ? Hæ? Hæ? Ja... så dette er liksom et diskusjonsforum? Endret 23. november 2017 av fuglekvitter__ 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #9 Skrevet 23. november 2017 Akkurat nå, NotNaomi skrev: Ok :-) jeg var kanskje litt bastant. Unnskyld. Ja, du gikk rett i KG-fella. Og det er ganske irriterende... Du gikk inn i en tråd for å fortelle oss hvorfor noen ikke trives her inne. Men jeg kan ikke huske å ha blitt spurt av deg, jeg bare leser om noe "synsing" og hva noen "tror" basert på "?"...Også er selvsagt ordene såpass nedrakkende og negative at man må begynne å føle seg dårlig og elendig og "noe er galt med deg" fordi du har et annet syn og opplever noe annet enn deg? Nå sa du unnskyld og jeg regner med at alle sammen tilgir deg Men likevel...Gaad sånt er så typisk KG Anonymkode: b3ef6...9c0 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #10 Skrevet 23. november 2017 Ja. Lurer noen ganger på om jeg blir skadet av å være her, kanskje jeg får en lignende frekk og negativ sjargong IRL? Det er iallefall en lettelse at folk som jeg møter ellers ikke er sånn! Anonymkode: 7c9c9...8ed 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #11 Skrevet 23. november 2017 4 minutter siden, NotNaomi skrev: Ok :-) jeg var kanskje litt bastant. Unnskyld. Du er tilgitt Anonymkode: 56268...af4
fuglekvitter__ Skrevet 23. november 2017 #12 Skrevet 23. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Lurer noen ganger på om jeg blir skadet av å være her, kanskje jeg får en lignende frekk og negativ sjargong IRL? Anonymkode: 7c9c9...8ed Nei tror ikke dem gjør eller tør det.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #13 Skrevet 23. november 2017 En annen klassiker: TS trenger råd og hjelp i en situasjon eller sak som har blitt vanskelig. Svar fra de fleste: Det burde du ha tenkt på før! Nå kan du ha det så godt!! Fantastisk at så mange mennesker aldri har gjort feilgrep i sitt liv... Anonymkode: f8a47...aad 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #14 Skrevet 23. november 2017 Stakkars menneske! Går det bra med deg? Har du savnet oss veldig? Anonymkode: ac07b...ae1
Gjest Hold the door Skrevet 23. november 2017 #15 Skrevet 23. november 2017 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door
Gjest yeans Skrevet 23. november 2017 #16 Skrevet 23. november 2017 5 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Det er veldig sånn ædda bædda (altså: barnslig) og masse tull og fjas. 50% er oppdiktet, noe er sant og sikkert mange som skriver fordi de kjeder seg. Standard ting noen skriver: - get help. - Popp en pille. - Dumminger/du er dum/dere er dumme. - Skaff deg/dere en psykolog. - Du/dere kan ingenting. - Også er det ofte en som skriver hæ til alt. Uansett hva noen skriver så skriver en eller annen hæ? Hæ? Hæ? Ja... så dette er liksom et diskusjonsforum? Men hvorfor lager du trolletråder da? Kg er hva du tar det for å være. Noen ganger er det helsprøtt her inne og andre ganger er det bare fint.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #17 Skrevet 23. november 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stakkars menneske! Går det bra med deg? Har du savnet oss veldig? Anonymkode: ac07b...ae1 Haha..du fikk meg faktiskntil og le Anonymkode: adfdb...7b3 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #18 Skrevet 23. november 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stakkars menneske! Går det bra med deg? Har du savnet oss veldig? Anonymkode: ac07b...ae1 De emojine dine beskriver kg perfekt Anonymkode: adfdb...7b3 2
Zenobia Skrevet 23. november 2017 #19 Skrevet 23. november 2017 Og jeg som trodde du hadde blitt vektløs.. Spøk til side: KG bør leses med filter. Det blir en vane – som å filtrere ut reklamen på andre nettsider. At folk tillater seg å være frekkere her enn i fora der man ser hverandre i øynene? Ja, for empati (og skam? sosial intelligens?) holder oss fra å rakke ned på folk (selv om vi kanskje sier noen gloser inni oss), for da ser vi mottakerens reaksjon. Hvis man er et nogenlunde normalt sammenskrudd menneske, liker man dårlig å se at andre blir lei seg. Det var nå noen tanker. 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #20 Skrevet 23. november 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stakkars menneske! Går det bra med deg? Har du savnet oss veldig? Anonymkode: ac07b...ae1 Anonymkode: 56268...af4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå