AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #1 Skrevet 23. november 2017 Veldig rart, men jeg har gått fra å være skikkelig opptatt av bare toppkarakterer til å miste helt motivasjonen og ikke bry meg om hva jeg får. Bryr meg egentlig ikke om noe annet heller, men synes dette er veldig rart. Så "perfeksjonist" jeg var før. Akkurat som jeg bare driter i det nå. Noen andre som har opplevd lignende? Anonymkode: dd401...bf8
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #2 Skrevet 23. november 2017 Hvordan er det du har det ellers? Anonymkode: c3821...089
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #3 Skrevet 23. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det du har det ellers? Anonymkode: c3821...089 Egentlig ikke særlig bra.. ganske lykegyldig til det meste. Men karakterer har jeg alltid brydd meg om. Anonymkode: dd401...bf8 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #4 Skrevet 23. november 2017 Har det på samme vis. Jeg tror vi brenner ut rett og slett. Hvis du kan løfte noe annet i livet ditt, så vil det hjelpe på totalen.. Anonymkode: ed9c6...76e
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #5 Skrevet 25. november 2017 Jeg er likedan. Jeg var skoleflink hele veien men føler i voksen alder at jeg har "mistet grepet". Ble forsinket i studiene, begynte å jobbe, nå tar jeg de siste fagene ved siden av. Nå handler det bare om å stå i faget. Anonymkode: fc274...2f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå