Gå til innhold

Pysjamas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skifter dere pysjamas på 2 åringen (+-) hver kveld? 

Gjorde det da han var baby siden det ofte griset/lekket etc, men nå skjer jo det sjeldent. 

Har liksom gjort det automatisk, men innser nå at det kanskje er overkill? Gjør jo ikke det selv :P 

Anonymkode: bdf31...a94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Nei, skifter ikke klær som ikke er skitne... Pysjen kan brukes mange netter så lenge det ikke kommer tiss i etter noe sånt.

• Liker 2
Skrevet

Nei.. skifter ikke før den er møkkete.

Skrevet

Nei. 
Bruker samme pysjamas 2-4 netter før vi vasker (avhengig av om han spiser kvelds og griser i pysjen eller ikke) ;) 

Skrevet

Den tiden våre brukte pysjamas skiftet vi ikke hver kveld nei. De blir ikke akkurat skitne av å sove i den.

Skrevet

Vi skifter ved uhell. Vår er to år og kan bruke en pysj ca 2-4 dager

Skrevet
18 timer siden, Arkana skrev:

Den tiden våre brukte pysjamas skiftet vi ikke hver kveld nei. De blir ikke akkurat skitne av å sove i den.

Nå ble jeg litt nysgjerrig, for jeg vet at du har barn noenlunde på samme alder som mine. Du sier at de ikke lenger bruker pysjamas- men hva sover de i da?? Bare truse?

Anonymkode: c3c01...f10

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå ble jeg litt nysgjerrig, for jeg vet at du har barn noenlunde på samme alder som mine. Du sier at de ikke lenger bruker pysjamas- men hva sover de i da?? Bare truse?

Anonymkode: c3c01...f10

Ja, alle tre sover i bare truse. :) Det var vel eldste som begynte med det og så ble vel de yngste påvirket av det. Det hender at lillesøster på snart 5 bruker pysjamas eller nattkjole, særlig hvis hun har fått en fin en i gave.

Skrevet

Må da være varmt å sove i pysjamas. Mine har ikke brukt det siden de var babyer.

Skrevet

Mine barn bytter pysj on de er tilgriset eller når de bader. De bader hver 3-4. dag, ikke oftere pga eksem. 

Anonymkode: 14c43...e64

Skrevet
9 timer siden, wildfig skrev:

Må da være varmt å sove i pysjamas. Mine har ikke brukt det siden de var babyer.

Det kommer da an på hvor varmt det er i rommet. Jeg har aldri forstått de som skal ha vanlig stuetemperatur på soverommet. Jeg synes det er best å sove i et kjølig rom og da kan jeg jo forstå at man har behov for pysjamas.

Skrevet
På 26.11.2017 den 10.21, Arkana skrev:

Det kommer da an på hvor varmt det er i rommet. Jeg har aldri forstått de som skal ha vanlig stuetemperatur på soverommet. Jeg synes det er best å sove i et kjølig rom og da kan jeg jo forstå at man har behov for pysjamas.

Barna har jo dyne. Bruker voksne pysjamas?

Skrevet
2 timer siden, wildfig skrev:

Mange voksne bruker da pysjamas. Altså, jeg foretrekker personlig å sove uten, men jeg sier bare at jeg forstår at mange synes det er mest behagelig å ha på pysjamas. Det er jo ikke noe som helst rart ved det.

Skrevet
2 timer siden, wildfig skrev:

Ja, jeg gjør det og nå gjør mannen det også. Og selvfølgelig barna. Jeg slutta bare aldri med det, jeg liker det og syns det er mye mer ubehagelig uten. Mine foreldre lusker også rundt i pysj begge to, de er 75 :) Hvorfor slutter egentlig folk å bruke pysj? Man blir 11 år, og da misliker man det bare? Jeg digger det!

Anonymkode: 6b001...62a

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor slutter egentlig folk å bruke pysj? Man blir 11 år, og da misliker man det bare? Jeg digger det!

Anonymkode: 6b001...62a

Jeg vet ikke når jeg sluttet. En gang i voksen alder fant jeg bare ut at det å sove naken er så mye mer behagelig.

Skrevet

Bytter pysj etter 3-4 dager, med mindre den av en eller annen grunn er skitten. 

Selv bruker jeg langermet trøye om natten. Brukte ikke pysj tidligere, men etter vi fikk barn som ofte kryper opp i vår seng så ble det nødvendig pga. potensiell dynemangel på oss voksne :fnise: 

Anonymkode: 390a2...00a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...