Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bestille julekort på nettet. Bilde av familien og en hilsen bak. Står helt fast.. liker ikke de kleine julediktene om lykke og glitrende snø, men så blir det så kjipt med bare «god jul og godt nytt år»

hjelp? :-)

Anonymkode: e5736...35e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send heller et koselig ordentlig julekort med nek, dompap, nisse og snø enn et likegyldig bilde av en familie!

Anonymkode: 5f56f...8c0

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Send heller et koselig ordentlig julekort med nek, dompap, nisse og snø enn et likegyldig bilde av en familie!

Tror faktisk de få menneskene jeg sender dette kortet til, synes det er hyggelig å få bilde av oss og ikke et julenek :)

Anonymkode: e5736...35e

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei, vær så snill, send meg heller et personlig julekort! Det er riktig så trivelig å få disse kortene med bilder av mennesker jeg er glad i :)

Anonymkode: 8c674...004

• Liker 1
Skrevet

tv2 hjelper deg hadde test på dette forje uke. Se hva du finner på sidene de kåret som de beste å bestille fra. 

Skrevet

Jeg liker de små julediktene da (hvis du googler finner du mange forslag). Vi bestiller alltid fra OptimalPrint (rask levering, denne gangen bestilte vi en søndag og de lå i postkassen på tirsdag, og mange valgmuligheter) og endrer teksten bak til et passende lite vers eller julehilsen. 

Skrevet

Jeg syns også det er kleint med tekst og vers, men jeg skjønner ikke hva som er galt med "god jul og godt nyttår".

Anonymkode: 0d56c...46f

Skrevet

Det er ikke noe galt med god jul og godt nytt år (det skal skrives i to ord), men noen av oss synes det er litt kjedelig år etter år og liker å variere. Det er ikke verre enn det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...