Gå til innhold

Student mamma her

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte to jakker fra Cubus til 1200 kroner for 2 dager siden. Imorgen har de 40% på alle klær. Er det teit av meg å dra bort i morgen og vise kvittering og spørre om jeg kan få 40% tilbake? Eller bare returnere dem for så å kjøpe dem på ny? Har ikke drøssevis av penger og dette var nødvendige kjøp og det at jeg kan få tilbake en 500 lapp, er jeg villig til å finne en løsning på dette. 

Anonymkode: 7163b...b71

Skrevet

Du får ikke 40% tilbake, er du gal. Tenk om alle skulle gjort sånn da. Nei butikkene gir ikke tilbake penger fordi du var et par dager for tidlig ute med å kjøpe noe før det ble tilbud. 

Du kan høre med dem om du kan få fullpris tilbake.

Anonymkode: fb7c5...ec8

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får ikke 40% tilbake, er du gal. Tenk om alle skulle gjort sånn da. Nei butikkene gir ikke tilbake penger fordi du var et par dager for tidlig ute med å kjøpe noe før det ble tilbud. 

Om hun får fullpris tilbake, blir jo det det samme som å få rabatten, siden hun kan kjøpe ny....

Anonymkode: bfa08...e1d

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan høre? Selvfølgelig kan jeg få alt tilbake, har jo kvittering og så finnes det noe som åpent kjøp, heldigvis!

Anonymkode: 7163b...b71

Skrevet

Jeg jobbet på Expert for mange herrens år siden og da var det en kunde som kom tilbake og forlanget avslag på et kamera han hadde kjøpt få dager tidligere. Han mente at selgeren hadde vært uærlig da han visste at kameraet kom på salg om kort tid. Hadde absolutt gått tilbake og krevet rabatten eller fått pengene tilbake dersom de ikke var villige til dette.

Anonymkode: 05367...bc4

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg jobbet på Expert for mange herrens år siden og da var det en kunde som kom tilbake og forlanget avslag på et kamera han hadde kjøpt få dager tidligere. Han mente at selgeren hadde vært uærlig da han visste at kameraet kom på salg om kort tid. Hadde absolutt gått tilbake og krevet rabatten eller fått pengene tilbake dersom de ikke var villige til dette.

Glemte jo å skrive at kunden selvsagt fikk rabattert kamera.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om hun får fullpris tilbake, blir jo det det samme som å få rabatten, siden hun kan kjøpe ny....

Anonymkode: bfa08...e1d

Ja nettop, men hun kan ikke komme dit å be om å få tilbake 40% av opprinnelig kjøpssum. Det er en viss forskjell.

Skrevet

Jeg jobber i butikk, og jeg vet at mange ikke ville gitt deg 40% tilbake (selv om de burde det). Men jeg ville heller fått fullt beløp tilbake og så kjøpt dem tilbake litt senere. Du risikerer da at noen andre kjøper jakkene i mellomtiden. Så lenge det er åpent kjøp er du i din fulle rett.

Anonymkode: 451d9...38d

Skrevet

Du kan bare returnere de og kjøpe de på nytt med rabatt 

Anonymkode: 71d00...7cd

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet at det er flere kjeder som har en sånn garanti at hvis du har kjøpt noe på fullpris som kommer på salg rett etterpå, kan du få pengene tilbake for det du betalte ekstra. Vet at de informerte meg om det på Lindex en gang. Så det skader ikke å spørre! :-)

Anonymkode: bf10f...154

Skrevet

Vet ikke om ulike butikker praktiserer ulikt, men jeg har opplevd å få tilbake salgssummen for klær jeg kjøpte på full pris.

Skrevet

Du kan retunere de og kjøpe de på nytt. Du kan ikke dra til butikken å be om å få igjen 40%.. Det er galskap. 

Anonymkode: ccbbf...b2d

• Liker 1
Skrevet

Løsningen må være returnere varene hvis du ikke får avslag på til ny pris. Du kan så kjøpe de på nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...