Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe Volume de Chanel maskara nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har sluttet å selge Chanel alle steder her, og feelunique selger ikke merket til Norge. Er det en plass jeg kan bestille fortsatt? Må jeg på ebay?

Anonymkode: f69bb...8ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte nylig èn på sørlandssenteret i Kristiansand, på et parfymeri som het Fredrik og Louisa? 

Det er helt grusomt at denne mascaraen er så vanskelig å få tak i, det er en av de beste på markedet der ut! 

Anonymkode: 0b645...1f5

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Ser ut til at den er ute av produksjon...

Endret av Catalina Culès
Skrevet

Hvorfor er det ingen som fører Chanel lengre?

Anonymkode: 09ff2...f86

Skrevet

Har ikke Fredrik og Louisa Chanel da? Ellers er det jo taxfree om du eller noen skal ut å reise?

Anonymkode: 7ef7a...072

Skrevet

Yey! Fikk beskjed om at en kompis skulle på heisatur, nå skal han hamstre på taxfreen for meg :D

Skrevet

Hei! Hvor i landet bor du? Jeg jobber i bransjen og kjenner til at Chanel har gått it av kicks kjeden. Det er noen Vita Exclusive som selger Chanel. Kriteriene for å selge Chanel i butikk er strenge og de tillater ikke netthandel. Hadde ikke bestilt på nett da faren for fake varer er stor og det kan være parallellimport og Chanel vet ikke selv hvor disse forhandlerne får tak i varene sine. Det kam også være tyvegods eller gamle varer.

Anonymkode: 5b2dc...62e

Skrevet
På 25.11.2017 den 21.25, AnonymBruker skrev:

Hei! Hvor i landet bor du? Jeg jobber i bransjen og kjenner til at Chanel har gått it av kicks kjeden. Det er noen Vita Exclusive som selger Chanel. Kriteriene for å selge Chanel i butikk er strenge og de tillater ikke netthandel. Hadde ikke bestilt på nett da faren for fake varer er stor og det kan være parallellimport og Chanel vet ikke selv hvor disse forhandlerne får tak i varene sine. Det kam også være tyvegods eller gamle varer.

Anonymkode: 5b2dc...62e

Vet du om de selger chanel i noen av butikkene i Førde eller Bergen? Kjenner noen i de byene som evt kan du kjøpe for meg.

Skrevet

Rettelse:... som evt kan kjøpe for meg

Skrevet

Chanel selges i utvalgte SkinTonic og Fredrik & Louisa butikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...