Gå til innhold

Decopage lim, kjøpes hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere Decopage lim? I fysisk butikk tenker jeg på, tenkte å holde på i helga:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hobbyforretninger og noen bokhandlere.

Skrevet (endret)
2 minutter siden, Belima skrev:

Hobbyforretninger og noen bokhandlere.

Ja jeg regnet med det men istedenfor å traske rundt i mange butikker så lurte jeg på om noen viste spesifikt :)

Endret av MammaFiera
Skrevet

Det er jo ingen som vet hvor du bor!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Panduro, hvis de har butikk der du bor?

De har og nettside du kan bestille ifra.

Endret av yeans
Skrevet

Panduro er lagt ned her.

Bor i storby, så tenkte kansje bokhandlere osv vis noen hadd me handlet der men sikkert lettest å få tak i på nett:p 

Skrevet
33 minutter siden, MammaFiera skrev:

Panduro er lagt ned her.

Bor i storby, så tenkte kansje bokhandlere osv vis noen hadd me handlet der men sikkert lettest å få tak i på nett:p 

Ingen hobbybutikker i byen? 

Skrevet
1 time siden, MammaFiera skrev:

Ja jeg regnet med det men istedenfor å traske rundt i mange butikker så lurte jeg på om noen viste spesifikt :)

Det er grenser for hvor mye mer spesifikk det er mulig å være når du ikke forteller hvor du befinner deg. 

Anonymkode: 679e7...941

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er grenser for hvor mye mer spesifikk det er mulig å være når du ikke forteller hvor du befinner deg. 

Anonymkode: 679e7...941

Oi Ups, trodde jeg skrev det, Decopage lim i Stavanger :) chlas olson kansje eller noe? 

Endret av MammaFiera
Skrevet
1 time siden, MammaFiera skrev:

Oi Ups, trodde jeg skrev det, Decopage lim i Stavanger :) chlas olson kansje eller noe? 

Enten må du kontakte den Birkemo hobby butikken og spørre om de har/kan ta inn eller du må bestille fra Panduro. Evt om du kjenner noen som kan kjøpe, og sende til deg.

Anonymkode: 06498...46a

• Liker 1
Skrevet

Takk for tips, handler nok bare fra nett og får finne på noe annet lørdagskvelden Hehe:)

Skrevet

Tiger -TGR har eg kjøpt på

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, FruHeffalomp skrev:

Tiger -TGR har eg kjøpt på

Ååå supert ! Har du brukt den også?:)

Skrevet

Ja, funka OK til det eg har brukt han til, men våger meg ikkje på å svare på om kvaliteten er like god som dyrare merker.. Den eg fann der var foresten type «matt».

Skrevet
På 23.11.2017 den 15.35, MammaFiera skrev:

Hvor kjøper dere Decopage lim? I fysisk butikk tenker jeg på, tenkte å holde på i helga:p

i hobbybutikken på kvadrat i Sandnes har de.

Anonymkode: d41e0...16b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...