AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #21 Skrevet 23. november 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som nevnt før så er det ikke deres jobb å informere pasienter. De gjør nok ikke slike medisinske vurderinger i det hele tatt, da det ikke er helsetilsynet. Det kan være de ser på hva legen har utført av timer/ evt. utstyr til behandling, i forhold til hva han krevd betaling for. Du vet jo ikke hva behandler har krevd av staten for behandling av deg f.eks. utenom din egenandel. Finnes flere saker der behandlere har tatt seg overbetalt fra staten og blitt tatt for det. Anonymkode: 07836...0cf I så tilfelle gir det jo en helt annen mening. Da synes jeg saksbehandleren bare kunne sagt noe om dette da jeg spurte på tlf. istedenfor å snakke om "urettmessig" og "mangelfull" behandling. Men den saksbehandleren virket så vag og lite villig til å si noe til meg. Men at de sjekker ut innkrevde kostnader for utstyr/materialer, timebruk og annet er da hel kurant og fullt forståelig. Er det noe grums der synes jeg selvsagt vedkommende skal måtte svare for det! Anonymkode: 353eb...31e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå