AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #1 Del Skrevet 23. november 2017 At en butikkansatt vil betale for varen din? Er ikke det ganske sært? Og hva sier man til sånt? Jeg er 15 foressten Ps. Beklager om dette går under feil emne, visste ikke hvor jeg skulle plassere det Anonymkode: 186da...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertefisk Skrevet 23. november 2017 #2 Del Skrevet 23. november 2017 Hvorfor ville han/hun det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #3 Del Skrevet 23. november 2017 Jeg aner ikke hvorfor han ville gjøre det. Han drev og spurte om skole og sånt også Anonymkode: 186da...ae3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #4 Del Skrevet 23. november 2017 Fordi han er hebefil. Google ordet hebefil. Han bare groomer deg nå. Anonymkode: eeaf9...92c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yeans Skrevet 23. november 2017 #5 Del Skrevet 23. november 2017 Nei. Og det har han ikke lov til. Kontakt butikksjefen og si ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #6 Del Skrevet 24. november 2017 Tjæ, jeg har da betalt for varene til folk som ikke har hatt nok penger, er 20 år gammel kasserer på kiwi Anonymkode: a81fd...02a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #7 Del Skrevet 24. november 2017 Kommer litt an på, om det er fordi man akuratt ikke hadde nok penger til yoghurten eller kjøttdeig pakka blant alle de andre varene og kassamannen/dama tar 20 kr fra "til overs koppen"/kassa for å hjelpe så er det ikke så rart, men veldig hyggelig. Om personen vil gjøre det for å smøre deg på noe vis og komme inn på deg og få deg til å føle deg i gjeld selv om du hadde penger til å betale selv der og da så er det upassende og bør ikke taes i mot , bør også sies fra til sjefen om. Anonymkode: d56f8...147 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 24. november 2017 #8 Del Skrevet 24. november 2017 Værsågod, hadde jeg tenkt da. Nei, har desverre ikke opplevd dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå