Gå til innhold

Kjære Google

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er på mange måter en grei buddy å ha, du har samlet mye rart igjennom årene og det er deg jeg går til for å finne ut av ting. Selv om alt ikke akkurat er like godt dokumentert og meget vel kan være fabrikerte fakta.

Jeg tilgir deg mye. Det skal du vite.

Men en ting jeg syns du drar det litt vel langt i er de reklamene du svært gjerne vil vise meg fordi du mener jeg har interesse eller nytte av det. Hjelper det å gi deg tilbakemeldinger på at de er upassende, uinteressante, eller hvilke andre alternativer for tilbakemeldinget du tilbyr? 

Nei.

Du kjører bare på, totalt hensynsløst og uten respekt! Annonser om fertilitet (hvor tar du det fra at jeg trenger det?!), om dating (slike tips vil jeg ikke ha), om hvordan skaffe seg penger på null komma niks (jeg vil ikke ha lån takk!) og til sist det verste av det verste...

De siste 10-15 minutter har du vist meg en reklame for bibelkurs. Ikke bare en og to ganger. Men hele 5(!) ganger, og det til tross for mine tilbakemeldinger!

Du er så hyggelig du. "Vi skal prøve å ikke vise denne annonsen flere ganger!" Vel, veit du. I 2017 er det respektløst at du ikke engang prøver!

For gjett hva. Jeg er ateist og fu##ng stolt av det, så ta de der bibelreklamene dine og stapp de inn i datahjernen din som utdatert vare og trykk delete.

Jeg er ikke så sikker på om jeg ønsker å være din venn noe mer. Kanskje andre nettlesere viser mer respekt for mennesker enn deg. Ps: du er full i bullshit og det vet du.

Anonymkode: 5dafc...109

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...