AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #1 Skrevet 23. november 2017 Når jeg var tenåring opprettet jeg og en venninne en blogg sammen. Det står ingenting galt eller ulovlig der, og den er ikke støtene mot noen. Problemet er bare at den er så vanvittig klein, og den er stappfull med kleine tekster og bilder av meg (og venninne) som lager trutemunn og er full av sminke. Jeg var på mange måter litt "ekstra" fjortis, og tekstene og bildene er skikkelig pretensiøse. Når jeg googler navnet mitt er denne bloggen det første som kommer opp på bilder, så hvis feks en arbeidsgiver googler meg så vil h*n finne bloggen med en gang. Samme gjelder hvis noen andre googler meg. Problemet er at jeg hverken husker eposten eller passordet som denne bloggen er laget med, og ingen av oss bruker det samme mobilnummeret heller, så det er umulig å få passordet på den måten for å gå inn og slette dette. Er det noen som vet? Anonymkode: 7af43...ac9
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #2 Skrevet 23. november 2017 Ta kontakt med de som eier siden. Anonymkode: 31c35...4b7
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #3 Skrevet 23. november 2017 Hvor ofte var dere tenåringer? Det står «når vi var tenåringer». Anonymkode: 94eb5...b0c 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #4 Skrevet 23. november 2017 slettmeg.no kan nok hjelpe deg videre, men direkte kontakt med leverandør av bloggen vil alltid være det letteste. Anonymkode: f0652...b8c 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #5 Skrevet 23. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor ofte var dere tenåringer? Det står «når vi var tenåringer». Anonymkode: 94eb5...b0c Herregud, få deg et liv Anonymkode: 7af43...ac9 5
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #6 Skrevet 23. november 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud, få deg et liv Anonymkode: 7af43...ac9 Eller så kan du jo faktisk si takk og ta det til deg. Det gjør jeg når noen påpeker at jeg skriver feil. Hvem har egentlig lyst til å skrive feil med vilje og viten? Anonymkode: b28c1...b96 6
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #7 Skrevet 23. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker said: Eller så kan du jo faktisk si takk og ta det til deg. Det gjør jeg når noen påpeker at jeg skriver feil. Hvem har egentlig lyst til å skrive feil med vilje og viten? Anonymkode: b28c1...b96 Tror nok riktig rekkefølge er viten og vilje. Anonymkode: fbca3...eb0 13
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #8 Skrevet 23. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tror nok riktig rekkefølge er viten og vilje. Anonymkode: fbca3...eb0 Takk! Det visste jeg ikke. Anonymkode: b28c1...b96 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå