AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #1 Skrevet 23. november 2017 Så ikke omtale det motsatte kjønn på den måten. Anonymkode: 9f41b...591 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #2 Skrevet 23. november 2017 Hvorfor er folk så vanvittig opphengt i kjønn? Det er såpass mange av hvert kjønn at det sier seg selv at variasjonen er stor innad. Negative ting kan bli sagt om kvinner uten at det har noe som helst å gjøre med meg. Jeg mistenker at de som skriker høyest er de som redd det er noe sannhet i påstandene som kommer. Anonymkode: 16332...53d 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 23. november 2017 #3 Skrevet 23. november 2017 Jeg er så lei av denne type tråder
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #4 Skrevet 23. november 2017 Jeg har egentlig aldri snakket ned om menn som gruppe, men etter å ha lest så mange menn-hater-kvinner tråder her har jeg begynt å rakke ned på menn som gruppe for å ta igjen. Litt for å vise hvor tåpelig det er med mennesker som angriper en hel gruppe. Men egentlig tror jeg dette bare er en selvforsterkende negativ spiral, men så lenge så mange får lov å skrive dritt om kvinner som gruppe uten å få advarsel for ensidig meningspåvirkning, så tror jeg ikke det vil endre seg stort. Shrugs Anonymkode: 9199d...a17
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #5 Skrevet 23. november 2017 Jeg forventer ikke lenger noe av disse menneskene som rakker ned på det motsatte kjønn som gruppe. Det er sport og livssyn for dem. Anonymkode: 3e6d6...d9e
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #6 Skrevet 23. november 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har egentlig aldri snakket ned om menn som gruppe, men etter å ha lest så mange menn-hater-kvinner tråder her har jeg begynt å rakke ned på menn som gruppe for å ta igjen. Litt for å vise hvor tåpelig det er med mennesker som angriper en hel gruppe. Men egentlig tror jeg dette bare er en selvforsterkende negativ spiral, men så lenge så mange får lov å skrive dritt om kvinner som gruppe uten å få advarsel for ensidig meningspåvirkning, så tror jeg ikke det vil endre seg stort. Shrugs Anonymkode: 9199d...a17 Det gjelder like mye kvinner som slenger dritt om menn. Som det gjelder menn som slenger dritt om kvinner. Selv om man liker å late som at det bare er menn som driver på slik. Anonymkode: 9f41b...591
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #7 Skrevet 23. november 2017 .....tenk hvis alle sammen gjorde det du påstår at vi gjør...Da tror jeg ting hadde vært litt annerledes.. Så før du begynner å tenke hva alle sammen gjør, kan du begynne å tenke på hva alle sammen ikke gjør... Det er nemlig ikke alle sammen som bruker fritiden sin på nedsnakking, enkelte driver faktisk med framsnakking. Har du ikke sett det enda bør du åpne blikket Anonymkode: d76f8...e0c 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #8 Skrevet 23. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: .....tenk hvis alle sammen gjorde det du påstår at vi gjør...Da tror jeg ting hadde vært litt annerledes.. Så før du begynner å tenke hva alle sammen gjør, kan du begynne å tenke på hva alle sammen ikke gjør... Det er nemlig ikke alle sammen som bruker fritiden sin på nedsnakking, enkelte driver faktisk med framsnakking. Har du ikke sett det enda bør du åpne blikket Anonymkode: d76f8...e0c Rett i forsvarsposisjon. Man skulle tro at dere forstod at det bare gjelder de som faktisk gjør det. Anonymkode: 9f41b...591 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #9 Skrevet 23. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Rett i forsvarsposisjon. Man skulle tro at dere forstod at det bare gjelder de som faktisk gjør det. Anonymkode: 9f41b...591 Likevel er "fremsnakkinga" av uendelig mye større verdi enn de negative nedlatenhetende, som bare tømmer folk for krefter. Vi burde egentlig bare overse disse. Uten respons gidder de ikke. Anonymkode: 3e6d6...d9e
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #10 Skrevet 23. november 2017 6 minutter siden, AnonymBruker said: Det gjelder like mye kvinner som slenger dritt om menn. Som det gjelder menn som slenger dritt om kvinner. Selv om man liker å late som at det bare er menn som driver på slik. Anonymkode: 9f41b...591 ? Etter min erfaring så kommer mange kvinnefiendtlige holdninger fra menn som har blitt avvist av kvinner eller som ellers sliter psykisk. Vi har tydeligvis en kultur som sier at kvinner burde like dem om de oppnår mål x og y, som et RPG der det er meningen du skal slå boss Z om du er level 90. Men så er du lvl 90 og bossen slår deg ned i støvlene. Og du blir dritsur fordi spillet har lurt deg. Mens egentlig handlet ikke spillet om å slå bossen i det hele tatt Anonymkode: 9199d...a17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå