Gå til innhold

Menn! Betaler dere på date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spanderer du? Hva gjør du om dama vil betale? Og hvilke restauranter liker du å be på? Dyr eller billig?? Slår du på stortromma?

Anonymkode: c928d...386

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betaler alltid på date, i hvert fall om det er jeg som inviterer.

Jeg har noen restauranter som jeg liker godt, som har god mat og vin, men samtidig litt uformell stemning. Delicatessen på Aker Brygge for eksempel. Dyr eller billig, I don't know. Det blir ofte rundt 1500,- for mat og vin for to, sikkert ganske average pris.

Dersom det er første date liker jeg å fikse betalingen mens hun for eksempel er på toalettet, så slipper vi unna hele "hvem skal betale" feelingen.

Nå har jeg kjæreste. Men prøver å be henne ut på noe hyggelig en gang i uka. 

Anonymkode: 246f5...047

• Liker 2
Gjest Overrasket
Skrevet

Dersom jeg inviterer, og særlig om jeg har invitert til en spesifikk restaurant, så betaler jeg gjerne. Penger er bare penger, og det ligger ikke noe maktforhold i det for min del. 

Skrevet

Såfremt damen har sagt i fra når jeg inviterer henne ut om at hun ikke har penger og jeg da har tilbydt meg å betale, på forhånd, så betaler jeg. Dersom hun ikke sier at hun ikke har penger tar jeg det som at hun har råd til å bli med ut og spise og er i stand til å betale for seg selv. Sagt kort, jeg betaler ikke på date. Jeg er ikke interessert i å kjøpe tiden til en dame, hvis jeg var interessert i å betale for selskap så hadde jeg heller funnet en annen type kvinner. Er hun ikke interessert i å være med meg uten å få betalt så er det uinteressant for meg.

Anonymkode: caf59...7a7

• Liker 1
Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Jeg betaler mer enn gjerne og pris betyr ingenting. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...