Gå til innhold

Hvorfor gjør han dette?

brødsmule

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke legg for mye i dette positivt eller negativt. Prøv heller å fokuser på DEG nå...Ikke tenk så mye på dette på forhånd...

Dra dit og tenk at du skal kose og hygge deg!

Brudd er alltid kleint uansett, det er den eneste måten å håndtere det på :) Ikke skap drama, ikke lag dårlig stemning.. Om du har gått rundt å tenkt på dette (i negativ forstand) i dagevis før du drar så går du dit med et helt annen sinn og humør enn du ville gjort hvis du bare lot tankene ligge.

Anonymkode: 89061...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han lurte vel selv på om det kom til å bli kleint og dårlig stemning for han å dra, og ville finne ut om du skulle dit. 
Når du skulle dit, og forklarte for han og begynte å spørre han om ting så innså han vel at du hadde god grunn til å være sur og sa "glem det" fordi han ikke ville eskalere den dårlige stemningen enda mer. 
Regner egentlig med at han holder seg unna festen med mindre dette er noen han kjenner godt, og at hvis han drar håper at du ikke skal være der fordi det blir dårlig stemning. 

Det beste (og egentlig eneste, for å ikke ødelegge festen for alle andre deltakerne også) er å behandle han som en du ikke kjenner, som en vag bekjent, si kort hei hvis dere kommer i kontakt med hverandre eller passerer hverandre men ikke stoppe opp å prate med han eller ha noe mer med han å gjøre på festen. Heng med vennindene dine og se på han som en fyr du ikke kjenner no særlig og heller ikke skal snakke med, om, eller tenke på. 

Anonymkode: 3376e...a81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han lurte vel selv på om det kom til å bli kleint og dårlig stemning for han å dra, og ville finne ut om du skulle dit. 
Når du skulle dit, og forklarte for han og begynte å spørre han om ting så innså han vel at du hadde god grunn til å være sur og sa "glem det" fordi han ikke ville eskalere den dårlige stemningen enda mer. 

Regner egentlig med at han holder seg unna festen med mindre dette er noen han kjenner godt, og at hvis han drar håper at du ikke skal være der fordi det blir dårlig stemning. 

Det beste (og egentlig eneste, for å ikke ødelegge festen for alle andre deltakerne også) er å behandle han som en du ikke kjenner, som en vag bekjent, si kort hei hvis dere kommer i kontakt med hverandre eller passerer hverandre men ikke stoppe opp å prate med han eller ha noe mer med han å gjøre på festen. Heng med vennindene dine og se på han som en fyr du ikke kjenner no særlig og heller ikke skal snakke med, om, eller tenke på. 

Anonymkode: 3376e...a81

Grunnen til at jeg forklarte han hvorfor jeg slettet han var fordi jeg følte meg "angrepet" av dem, som om jeg var en bitch og hadde gjort noe galt. Tenkte ikke sånn som du skriver, at han bare ville sjekke stemningen. Da gjorde jeg det kanskje kleint da, når jeg skrev det.. Det gjør egentlig ting litt lettere, har jo begynt å grue meg nå, fordi jeg har vært redd for at de skal "angripe" meg på den måten på festen også. Men da er kanskje ikke det noe å bekymre seg for. Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...