AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #1 Skrevet 23. november 2017 Noen som har testet maybelline dream fresh bb cream her? Vurderer sterkt å kjøpe den, men da jeg ikke har mulighet til å teste den først (bor langt unna butikker) så er jeg redd jeg tar en risk. Men tenker at siden det er bb krem så tilpasser den seg kanskje hudtonen? Jeg tenkte å kjøpe light versjonen, men på noen bilder jeg søker opp ser den noe gul ut i tonen? Jeg har nøytral lys hudtone. Anonymkode: 70667...f48
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #2 Skrevet 23. november 2017 Ikke kjøp light. Den er så lys at den ikke passer til meg, og jeg pleier å ha den lyseste fargen (fair) i alle foundations. Jeg kjøpte i butikk, så kjøp heller light/medium. Den har ikke noe særlig dekkevne, men er helt grei med litt concealer og pudder på toppen. Anonymkode: 86351...5ab
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #3 Skrevet 23. november 2017 Hm, takk for innspill men tror ikke jeg tørs å kjøpe medium. Jeg er ikke veeldig bleik, men jeg har gått på noen smeller ved å kjøpe litt for mørke toner. Men hva synes du om selve tonen i den lyse varianten selv om den var for lys? Var den nøytral i fargen? Helt ok at den ikke har særlig dekkevne, jeg er mer ute etter en jevn hudtone enn å dekke akne da jeg ikke har mye av det. Anonymkode: 70667...f48
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #4 Skrevet 23. november 2017 Den er skikkelig hvit. Jeg er den bleikeste jeg kjenner og den er for lys til meg. Det er derfor jeg heller anbefaler light/medium, som er farge nr. 2. En bb cream har ikke samme dekkevne som en foundation, så tror du helt trygt kan kjøpe light/medium. Anonymkode: 86351...5ab
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #5 Skrevet 23. november 2017 Åå, finnes det en farge som heter fair? Altså at det egentlig finnes 3 farget. Fordi coverbrands har bare light eller medium og der tenkte jeg på den som heter light. Er det den som er farge nummer 2? Jeg tenker også at siden det er en bb krem som ikke er superdekkende så er det kanskje ikke krise om fargen ikke er hundre prosent riktig. Er bare redd for om den skal ha mye gul eller rosaskjær i seg. Anonymkode: 70667...f48
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #7 Skrevet 24. november 2017 Jeg bruker denne og er veldig fornøyd🙂 jeg har den i light, og jeg er bleik, men ikke veeldig bleik heller altså.. til tross for liten dekkevne synes jeg den på uforklarlig vis jevner ut, plumper opp og gir glød! Kan bli litt blank utover dagen, men da bruker jeg bare blotting papir. Har tørr hud forresten. Anonymkode: ff232...f13
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #8 Skrevet 24. november 2017 Jeg tror det bare er to farger. Har aldri sett en tredje farge. Anonymkode: ff232...f13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå