Gjest gjest1 Skrevet 29. januar 2005 #1 Skrevet 29. januar 2005 Vi skal overraske et venne par med bryllup. (de har kjempe dårlig rå pga hun var i en alvorlig bil ulykke og vi vet de vikrelig vil gifte seg osv osv) Så vi skal tromme sammen en fest med venner og familie. MEN ¨vi har et stort problem. Nemmelig brudekjolen. Hvor i alle dager kan jeg få tak i en kjempe billig kjole Event hor er det rå billig å leie en kjole veldig billig? Noen tips?? Andre gode tips tas også i mot!
maki Skrevet 29. januar 2005 #2 Skrevet 29. januar 2005 Her ville jeg vært veldig forsiktig. Jeg ville følt meg veldig snytt forplannleggingen, prøving av kjole og sånt, hvis noen har lagd et overraskelses bryllup for meg... oss. Kan være en grunn til at de venter, for en billing måte å gifte seg på er jo å bare ta det de to sammens. Så ja. Men tror det er vanskelig å få leid en billig brude kjole, tror dere får se på ebay.com
Marianne Skrevet 29. januar 2005 #3 Skrevet 29. januar 2005 Dette syns ikke jeg hørtes så kjekt ut, jeg ville vært med å planlegge vår store dag selv. Lete litt etter kjole, se at den passer perfekt osv. Hva med å involvere henne i planene deres da, så kan mannen heller bli overrasket. Hva om hun har en kjole hengende? sin mors? eller lignende. Jeg syns dere bør trø litt varsomt her.
Seterjenta Skrevet 29. januar 2005 #4 Skrevet 29. januar 2005 Jeg har hørt om flere overraskelsesbryllup som har vært kjempevellykkede, så jeg vil bare ønske dere lykke til, uansett hvilken rolle bruden får i dette... Synes forresten det var en god ide å overraske brudgommen!!
Coria Skrevet 29. januar 2005 #5 Skrevet 29. januar 2005 Det ligger jo masse kjoler på Finn.no, kanskje du kan finne noe der. Det er ikke så lett å finne fine leiekjoler billig, tror jeg.
Annie78 Skrevet 29. januar 2005 #6 Skrevet 29. januar 2005 Jeg hadde følt meg litt snytt....og hadde ikke klart å si noe, for det er jo en kjempefin ting dere vil gjøre for venninnen deres!!! Men kjenner dere henne så godt at dere VET hun virkelig blir glad, innerst inne, for dette? Uansett; er enig i at ebay er et greit sted å finne en billig kjole. Velg en med snøring bak, så blir det lettere å få den til å sitte pent på... Lykke til !!!
Gjest gjest1 Skrevet 29. januar 2005 #7 Skrevet 29. januar 2005 Skjønner tanke gangen deres, seriøst. Kan henne vi bli å involvere han. Blir litt lettere å få med seg hva slags ønkser ho har osv..
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2005 #8 Skrevet 29. januar 2005 Hvis noen hadde gjort dette mot meg, hadde jeg rett og slett blitt forbanna. :-? Det er ikke sikkert at hun vil ha deres hjelp, vet du...
Gjest MrsL Skrevet 29. januar 2005 #9 Skrevet 29. januar 2005 Men det var altså hjelp til billig brudekjole hun ville ha Finn.no har jo noen liggende. Det samme er det vel her på KG.
lene Skrevet 29. januar 2005 #10 Skrevet 29. januar 2005 Hvis hun ønsker seg et bryllup, og ikke har råd eller overskudd er vel dette en fin gest! Selv hadde jeg nok blitt skuffet, men det er fordi jeg elske rå planlegge! Venninnene hennes kjenner henne nok og ville nok ikke gjortdet hvis det var en dum ide håper jeg! Vet at det finnes billige brudekjoler i danmark! Så en på salg, som jeg hadde sett her til 10000, til 1750 i København.... Gå inn på siden www.brud.dk , send en mail til de og hør om de har noe rimlig da vel! Eller andre danske hjemmesider; www.bryllup.dk . Lykke til med planleggingen. Håper hun blir glad for dette!
lene Skrevet 29. januar 2005 #12 Skrevet 29. januar 2005 +moms ja, men de trekker fra den danske momsen for deg
Gjest Madam Felle Skrevet 29. januar 2005 #13 Skrevet 29. januar 2005 Hve mener du med billig? De fleste salonger tar vel fra 3500- ? Men du kan jo bestille en billig kjole på www.ebay.com, om dere har god tid.
maki Skrevet 30. januar 2005 #14 Skrevet 30. januar 2005 denne kan nok bli kjøpt for en billig penge, kommer jo helt ann på hvor mye folk er villing til å betale for den. Akurat nå kostern 900kr, jeg syns det er er en veldig vakker kjole jeg, men spm er om den passer bruden din. enda en kjole
Saeria Skrevet 30. januar 2005 #15 Skrevet 30. januar 2005 Denne var også fin, men jeg vet ikke om det blir for dyrt. Det som var så fint med denne selgerens auksjon, er at hvis du ser lenger ned på siden så kan vinneren velge mellom tre ulike kjoler. Fine alle sammen.
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2005 #16 Skrevet 30. januar 2005 Ta kontakt med en brudesalong og forklar situasjonen. Er de litt menneskelige tenker jeg de finner en løsning for dere.
Annie Skrevet 30. januar 2005 #17 Skrevet 30. januar 2005 Henger meg på hva fler sier: Jeg hadde nok ikke villet bli overrasket med mitt eget bryllup. Dette er noe man vil være med på å bygge opp forventninger og spenning og dermed ikke miste den delen ved å bli overrasket. Tror egentlig jeg hadde blitt ganske skuffa, men sånt kan man jo ikke si til "snille" venner som har ordnet i stand. Kinkig situasjon.
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2005 #18 Skrevet 30. januar 2005 Jeg har sagt det før og sier det igjen- det er en egen rase bruder som herjer her inne. MAKAN til utakknemlighet! Dere fortjener ikke at noen gjør noe sånt for dere heller, med den holdningen dere utviser. Fy søren. Snakk om høy bitchfaktor!
maki Skrevet 30. januar 2005 #19 Skrevet 30. januar 2005 Jeg har sagt det før og sier det igjen- det er en egen rase bruder som herjer her inne. MAKAN til utakknemlighet! Dere fortjener ikke at noen gjør noe sånt for dere heller' date=' med den holdningen dere utviser. Fy søren. Snakk om høy bitchfaktor![/quote'] å så sint og provosert jeg ble
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2005 #20 Skrevet 30. januar 2005 Becca spør ingen om det er greit for dere at de gjør dette. Hun spør etter tips for å finne en rimelig kjole. ring en lokal brudesalong. De kan sikkert være behjelpelige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå