Gjest Ols Skrevet 27. november 2017 #21 Skrevet 27. november 2017 (endret) 45 minutter siden, AnonymBruker said: Min sønn var mye yngre enn 14 år da legene anså det som et problem at han ikke kunne dra forhuden tilbake. Tror han var rundt 8 da han begynte å få salve som skulle hjelpe. Måtte tre runder med salve før eventuell operasjon. Han var ung tenåring da de tok et lite snitt, og så var alt ok. Anonymkode: 42164...53c Jeg var ikke klar over at forhuden skulle tilbake. Tror jeg var 18 år når jeg fikk min tilbake førte gang. Jeg fikk ikke helsehjelp da. Endret 27. november 2017 av Ols
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #22 Skrevet 27. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle får/skal få beskjed om det, spiller ingen rolle om de er enslig mor eller ei. Akkurat som enslige fedre også finner ut av hvordan man skal vaske jenter. Anonymkode: d78d1...9ba Har jeg aldri fått noe som helst beskjed om, så jeg spurte samboeren min og gan trodde det skulle vaskes bar der, så da har vi gjort det... Anonymkode: 81e61...36e 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #23 Skrevet 27. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har jeg aldri fått noe som helst beskjed om, så jeg spurte samboeren min og gan trodde det skulle vaskes bar der, så da har vi gjort det... Anonymkode: 81e61...36e På sykehuset fikk dere opplæring i stell og vask av babyer. Enhver babybok forklarer dette enkelt, om du bare slår opp. Anonymkode: 96409...8eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå